#2 SEBEŐK KEMÉNY A DOMINÁKKAL!

2007.08.12. 14:01 | Feri Tivi | 34 komment

A csodarabbi és Sebeők János is egy megoldást lát Maca ügyben.

A kulturális elegy válaszol a kínzó kérdésemre: létezik-e fiú lány barátság? Egy ekkora fővárosban, mint a sziget, végül is nem vagyok egyedül. Körkérdés, megmondás.

A bejegyzés trackback címe:

https://feritivi.blog.hu/api/trackback/id/tr55138115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gecc 2007.08.12. 15:32:04

Papirrepulo! - Mondjuk O, de nem a csajom, csak ugy... van! Faja gyerek vagy! :-D

Na megint kezdodik a Maca para? Feri, dontened kellene mar, hogy vele, vagy nelkule. Most mi valtotta ki beloled ezt a nagy feltekenysegi rohamot? Tudsz valami konkretat is, ami a temat elohozta, vagy csak kipattant az agyadbol, hogy lehet a Maca felrelep?
Mellesleg fiu-lany baratsag van. Csak a ferfiak mindig tobbet akarnak. Lefekudni veluk.

Karády őrmester · http://www.cmm.hu 2007.08.12. 15:55:39

Fiú-lány barátság márpedig létezik!!!

Lapzárta után érkezett: a Föld lapos, a Hold sajtból van, a tubesi radar sugárzása meg megáll majd a kerítésnél.

UI.: Egyébként hallottatok már a baráti szex fogalmáról? Tudjátok, amikor két barát kisegíti egymást...

Gecc 2007.08.12. 16:06:40

Karády őrmester · www.cmm.hu 2007.08.12. 15:55:39
"Egyébként hallottatok már a baráti szex fogalmáról? Tudjátok, amikor két barát kisegíti egymást..."

Igen, ilyesmit lehetett latni asszem abban a mozifilmben is, amikor ket cowboy a hegyen birkakat legeltetett. :-D

Deathproof 2007.08.12. 16:11:52

Feri ez most nem csal mosolyt az arcomra........
Szedd össze magad!(filmekben sem jelent jó már a 2.........:P )
Papírrepcsi milyen kis nyeszlett gyerek, bezzeg a fórumban van hangja......de hát amelyik kutxa ugat az nem harap.....

warlock 2007.08.12. 19:28:08

A Rabbi jófej, de mien erőszakról beszél?!?!?!?

A papírrepcsi tényleg kemény, ez pofátlanság.

De bulizz ez gyenge.

Dórey 2007.08.12. 20:41:58

jajj papírrepcsi...ez eléggé gáz volt... jó vagy Feri! Szeretünk! És ne hisztizz!!!XDXD:D pussszz

rastapastan 2007.08.12. 23:56:09

és ezek a kóla reklámok mik?

sajtkukac 2007.08.13. 06:07:24

a kóla biztos úgy döntött, hogy egy jó indítás után most égetni kezdi magát. gratulálunk! Ne hagyd magad Feri!!!!!!!!

Permi 2007.08.13. 08:08:34

Szerintem ettől sokkal jobbat is tudsz te Ferigyerek!!

kols 2007.08.13. 12:30:20

Hello!

Nagyon állat az oldal!

Renáta. 2007.08.13. 12:55:26

mért baj az hogy nemcsak részeg emberek üvöltöznek artikulálatlanul kétcentiről bele a kamerába, hanem kicsit magasabb ikújú egyének mondanak összefüggő értelmes mondatokat, jó gondolatokat?

...ne legyünk már igénytelenek... végülis a kultúrális elegyet keresi a ferkau, nemdebár? nahátakkormeg.

melcsi 2007.08.13. 13:12:37

Ne aggódj Feri, én is Balatonon vagyok, összefutottam a Macával. Jól van és

csókoltat! Ne aggódj nem jött össze a sráccal, mert én jöttem vele össze!:D
Úgyhogy Maca szívéhez neked szabad az út!;)


Amúgy ahogy gondoltam.:) Maca kiírás folyamatban.:))
Fiú-lány barátság pedig nincs. Az egyik fél tényleg mindig többet akar.
A fiú.:)

ERIC 2007.08.13. 13:21:31

Huuuuuu. Ferenc te hogy kivagy!!!!!!!!
NAGYON:)! Csak igy tovább.

Gecc 2007.08.13. 13:26:41

Megneznem Rencsit es Melcsit egy sarbirkozason! :-D

Renáta. 2007.08.13. 13:38:53

most mér? én nem habzószájjal írtam hogy : DEIGENIS VAN TE RIBANC! csak egyszerűen sztem van. sőt. szerintem csak az lehet igazán mély barátság. tökmindegy ki mien rosszra gondol...
de nekem a legjobb barátaim és akikkela legjobban érzem magam mind fiúk. mondjuk szerintem ez az egész személyiség kérdése. mer nem minden lány meg fiú ugyanolyan úgy hiszem.

mindegy. az én életemben fontosabbak a fiú-lány barátságok és szerintem sokkal tartósabb lehet mint egy lány-lány. a fiú-fiúról nemtudok nyilatkozni sajnos.

Renáta. 2007.08.13. 13:45:47

mondjuk abban igazatok van h a fiúknak az ilyen barátságban biztos egyszer megfordul a fejükben h hmmm mi lenne ha... de mondjuk azt h ez természetes :D szerintem. ha a lányok gondolak ienre akkor ott már sztem téleg komolyabb dolog lehet, de nemtom mér írok hat oldalt erről. mer unatkozom vagymi? :D

ki kéne másznom szigetcsire.

Gecc 2007.08.13. 13:49:59

Nem azert irtam, mert azt gondoltam, ugy erted "DEIGENIS VAN TE RIBANC!" ! Hanem csak mert megneznem. Olyan nagy baj az? :-]

Gecc 2007.08.13. 13:53:08

Nem csak egyszer fordul meg a fejukben. Amelyik aszonnya, az hazudik. Ha meg nem, akkor toketlen.

Renáta. 2007.08.13. 13:53:34

nembaj. gyere ki a hóra melcsi. nyomjunk egy csokibírkózást gecc kedvéért :D

ERIC 2007.08.13. 14:08:13

PFUUU.
Hogy itt mindenki hogy kivan.

Renáta. 2007.08.13. 14:09:01

amúgy papírrepülőt ismerem és ne szidjátok ,mer szerintem túl sok vébékát ivott vagy nemtudom, de ő egy nagyon aranyos és kedves ember. tényleg.
és szigeten nagyon jó barátságba kerültünk. remélem nem akar megdugni. :D

Gecc 2007.08.13. 14:11:24

Kerdezzuk meg Papirrepulot magat. Aszonta nem hisz a ferfi-no baratsagban, ha jol emlekszem. Vagy nem, de az biztos.

Gecc 2007.08.13. 14:44:54

Reni! Biztato... Visszaneztem. Aszonta - Mondjuk!

Renáta. 2007.08.13. 14:48:03

ok :D
mondjuk nekem tökmindegy h ő mit akar max durván elutasítom. HAHA :D

melcsi 2007.08.13. 17:07:55

Én pedig még nem találkoztam olyannal, akinél működött volna a barátság fiú-lány között..
Nekem volt több fiú barátom, nagyon kedveltem őket. Aztán kiderült, hogy már régóta többet akartak. De mindig optimista maradtam, hogy biztos csak ő ilyen.. Meg a következőnél is hogy csak biztos, hogy ő ilyen..
Aztán a legjobb barátom, aki fiú volt 6 év után vallotta be, hogy azért nincs barátnője, mert rám várt, csak nekem hosszú kapcsolatom volt addig..
Hát ezek után minden reményem összedőlt, hogy ilyen létezne.. Nagyot csalódtam ebben a dologban.:(

melcsi 2007.08.13. 17:10:31

Látom Gecc, te mindig valakivel össze akarsz hozni!:D

Feri 2007.08.13. 17:28:51


Magyar fordítás a fenti site-ról:
szavad.sk/archives/archive_index_2006-w42.php

Kíváncsi vagyok, hogy mit gondoltok!

Gecc 2007.08.13. 18:02:49

Melcsi! En vagyok a szivek egyesitoje. Buszken mondhatom magamrol. :-]

Gecc 2007.08.13. 18:26:27

Feri! Az irottak alapjan az jutott eszembe, hogy felmerul a kerdes, ha a pasi tudja, hogy a not soha nem kaphatja meg, de attol meg joban vannak, es persze ott motoszkal a fejeben, hogy azert persze szivesen lefekudne vele, akkor az hivhato-e baratsagnak. Ha igen, akkor a valasz igen, lehet no es ferfi kozott baratsag.
De... ennek elentmond, hogy a ferfiak inkabb tartjak baratjuknak a csinos es szep noket, mint mondjuk egy tulsulyos not. Igy asszem a valasz trivialis. Mivel a ferfi noi baratot ugy valaszt, hogy magasabban helyezkedjen el a letran, a valasz nem, igazabol nincs valodi baratsag ferfi es no kozott.
Azt irjak, hogy:
Sok nő vitatja ezt a pontot, és olyasmikkel jön, hogy „sok férfi barátom van”. Talán. Az intellektuális kurvák pontosan három esetet határoznak meg, mikor a férfi és a nő barátok lehetnek:
1. a férfi meleg
2. a férfi nem talál vonzónak
3. a férfinak már van egy nője, aki náladnál magasabban áll a létráján

En ezek kozul csak az elso pontot talalom helyesnek. Ha egy ferfi "csucsbuzi", akkor tenyleg eszebe sem jut lefekudni egy novel, igy az lehet igaz baratja. A masodik pont ellentmondasos, mert mint mondtam a ferfak inkabb csinos noket akarnak maguknak "baratnak". A harmadik pedig a masodikkal egyutt mond ellent annak, hogy lehet ferfi es no kozott baratsag. Azert mert valakinek noje van, aki mellesleg meg magasabban is van a letran, egyaltalan nem biztos, hogy nem gondol arra, hogy nem fekudne levele, esmivel a ferfi "baratja", valszen meg csinos is.

süti beállítások módosítása