#2 ESZENYI ENIKŐ SZEXUÁLISAN PROVOKÁL

2007.08.13. 16:20 | Feri Tivi | 90 komment

Szándokán, Vám és Pénzügyőrség vagy Enci? Azt mondom barátaim, Renáta!

Nekem is van már lánybarátom a zene fővárosában! Renáta az alfablogger mellémszegődött. Német rockerek megmutatták a léderhózen helyes viseletét a tökéletes kultúrális elegy nevében. Én pedig Feritíví Vám és Pénzügyőrt indítottam rögös útjára, hogy megvédje a Sziget Köztársaságot!

A bejegyzés trackback címe:

https://feritivi.blog.hu/api/trackback/id/tr96139010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

emi meets world 2007.08.13. 17:33:33

A fiú-lűny barátság az olyan, mint a vaníliás csiga, mikor a kakaós már elfogyott. a vaníliás is tolható, de nem az igazi.

Gecc 2007.08.13. 17:57:17

Hmmmm... erdekes ez a ket hozzaszolas itten. Az ember azt hinne, hogy emi meets world tarsa valojaban kakaoscsiga, es most feltekennye akarja tenni. Mar alig varom vanilias csiga hozzaszolasat.

revon (törölt) 2007.08.13. 18:29:23

Feri! Légy szíves szabd meg a maximálisan egy oldalon látható videók számát, állítsd olyan max 5-re, mert szerintem nem csak nekem fagy a böngészőm!

Kanyecc · http://sorozatguru.info 2007.08.13. 18:33:31

Who is Renáta? Egyébként jól "maca"! :D

Tegnap kapcsolódtam be az eseményekben de már májusig megnéztem mindent amit lehet! Kár, hogy nem jöttem előbb, mert a Blog tali egy köpésre lett volna! (

Gecc 2007.08.13. 18:37:22

Feri! Igaza van Revonnak. Vagy allitsd at a max posztok szamat / oldal, vagy adj penzt mindenkinek memoriara. :-]

Feri 2007.08.13. 18:49:43

Fiú-lány barátság elmélete (létraelmélet):

szavad.sk/archives/archive_index_2006-w42.php

Kíváncsi vagyok mit gondoltok róla, főleg a lányok!!!

Feri 2007.08.13. 18:51:42

Oldalparák: sajnos az oldalt nem én csinálom, így ezekkel nem tudok mit kezdeni (engem is idegesít). Az indán mindenesetre nagyobban és fagyimentesen lehet nézegetni... bocs. :(((((

Adri 2007.08.13. 20:15:58

Sziasztok! Én Mozilla Firefoxszal nézem az oldalt és nem fagy le. És jók a videók!

Kanyecc · http://sorozatguru.info 2007.08.13. 21:39:45

Hasonló nálam is a szitu!

Feri esetleg tovább mögé nem tudod betolni? Ahhoz nem kell értened az oldalhoz, max a posztoláshoz! :D Kérdés, h ilyen van-e a te blogodon!

RóKa 2007.08.13. 21:48:24

Feri Te mindig jó vagy és mindig az is leszel, ha köti a kezed a Coke, ha nem....
Nem mondom hogy HIBÁTLAN, de Feris az biztos!
Hajrá!
...........RóKa voltam...........

TÉNYLEG! 2007.08.13. 22:16:54

Valóban Jó lenne a főoldalon lecsökkenteni a videók számát mert rohadtul belasítja az oldal betöltését! Előre is köszke!

warlock 2007.08.13. 22:26:31

Wooooooooooooooohaaaaaaaaaaa...


Good Night 'n Good Fight.

Jyrki69baby · http://globalgame.hu/ 2007.08.14. 08:06:29

Hjajjj,most kezdem bánni,hogy mégsem Szigeteltem idén...
De el vagyok keseredve :(

Kata 2007.08.14. 10:05:27

Feri, orulok, hogy latlak ;)

lililé 2007.08.14. 11:07:50

Feri,-létraelmélet
valakit elhelyezel a no szex listádon (pasit) és jóban vagytok, dumálgattok, és ezt nem közlöd vele( mármint azt hogy ővele soha nem lesz szex) ...ti nem ugyanezt csináljátok? kötelsseégből azért ti sem szexeltek...
a 10 % egyéb az nagyon kevés..ettől lesz valaki érdekes. 50 % hatalom???neeee

Renáta. 2007.08.14. 12:59:42

Azért ennél többet beszéltem :D:D:D:D

bensze 2007.08.14. 13:06:02

látlak reni! mostmár remélem megnyugodtál hogy benne vagy:Dde a lehelt nem is mondtad! pedig ő is ott van.magányosan, részegecskén, de ott van...

Renáta. 2007.08.14. 13:17:58

legalább lehelt bevágták ahogy épp BESZÉL. nekem nem jutott ekkora kiváltság sajnos.

Gecc 2007.08.14. 13:28:10

Azert a hatterbol lehet hallani, ahogy motyogsz!

Renáta. 2007.08.14. 14:26:40

de legalább dínó pulcsija szekszuálisan hat rajtam.

melcsi 2007.08.15. 00:37:43

Fiú és lány barátság pedig akkor sincs.:)
Ha a Renáta a lánybarátod, akkor vagy nem igazán a barátod, vagyis nem mondasz igazat:) vagy nem tetszik neked.
Mert a létraelméletben egyetértek azzal, hogy a férfiaknál fontosságban 60% a külső. És azzal is egyetértek, hogy a szex mindig bezavar ellenkező neműek ismeretségébe, ha a férfi vonzónak tartja a nőt és ha a nő hagyja vagy ő is vonzódik a férfihez. Csak ekkor már kapcsolat-alakulásról és nem barátságról, hanem ismerkedésről van szó.
A barátság valóban az féri és nő között, ami egy leragadt iserkedési folyamat, ami azért torpant meg, mert az egyik nem vonzódik a másikhoz.

Szerintem nőknél is fontos a külső, legalábbis nekem igen, mert fontos a belső kisugárzás és ez ugyanúgy benne van.
Csak magamról tudok beszélni, de én nagyon nem bírom a pénzes pasikat és azokat a csajokat, akik a pénzes pasikra hajtanak. Azt gondolom erről, hogy megérdemlik egymást.:)
Viszont az sem igaz, hogy az intelligencia nem lenne fontos a nőknél.
Volt olyan pasi, aki rettenetesen tetszett, de amikor megszólalt majd elsüllyedtem szégyenemben és 1 nap után elküldtem inkább.
Nekem 30% a külső -beleértve a belső kisugárzást, 40% intelligencia, 30% humorérzék.

Azt gondolom, hogy aki ezt készítette az férfi és nagyon pofára ejtette egy nő és ezért mérges, gyúlöl minden nőt és ilyen rosszindulattal áll feléjük.:)
Hát ez a véleményem a létraelméletről kedves Feri:)

matyesz 2007.08.15. 16:58:41

Fiu lánybarátság pedig van, középosztálybeli babona hogy nincs. itt fontos a "középosztály", mert középosztálybeli babona az is hogy mindenki ember.

hú de szélsőséges vagyok, kicsit oldok rajta: bizonyos kulturális rétegek közt megjelenhet fiú és lány között is barátság, viszont a társadalmi ranglétra alján az ösztönök oly mértékben hatnak az egyénre hogy a szellem képtelen felülemelkedni rajta. Ha megbotránkoztat ez a szöveg az semmi különöset nem jelent csak annyit hogy te magad is a középosztályhoz tartozol vagy legalábbis alá. demagóg érvekkel ingerülten fogod kommenteli a hozzászólásom. :D

Renáta. 2007.08.15. 17:08:29

Ezaz Sven. Jó nekem. :D

Szerintem még mindig emberfüggő a fiúlány kapcsolat. Nem lehet rámondani minden egyes kapcsolatra ugyanazt.. Mer ien nincs. Van olyan két ember, akinél lehetetlen h kialakuljon barátság, mer egyértelműen többet akarnak mind a ketten. Mégha ne mis akarnának semmi egymástól, mégsem lehet csak barátságnak nevezni.

Renáta. 2007.08.15. 17:10:08

ott még lenne egy mert de fölösleges

petykó 2007.08.15. 19:19:28

Nemcsak szép :D

petykó 2007.08.15. 19:23:26

(renáta) aztán el ne tessék szálni, matyival írjatok ketten egy könyvet és akkor teljes az igazzság. szerintem számit ez is az is.

Gecc 2007.08.15. 19:30:12

Matyesz, gyanitom te a "felsobb osztalybol" valo vagy, ugye?

matyesz 2007.08.15. 22:44:08

igyekszem "felkerülni" oda habár nem oda születtem, mi magunk döntünk a sorsunk felől, hisz szabadok vagyunk vagy mi. :D törekednünk kell a tökéletességre, persze aztán meg ki mondja meg hogy mi a tökéletes.
gondoltam hogy ezt valaki meg fogja kérdezni :P amikor írtam a szöveget még írtam erről is de a végén kivettem mert akkor lelőttem volna minden pooént.

[Sven] 2007.08.15. 22:52:44

Amúgy hogy hozzá is szóljak a témához, (ne csak Renátát magasztaljam :P ) ez az egész fiú-lány barátság dolog ott bukik, hogy soha nem tudhatod valójában mit gondol a másik!!! Lehet te azthiszed milyen jó pajtik vagytok meg mittomén közbe tökre beléd van esve a másik fél. Vagy csak vonzódik hozzád de már akkor sem beszélhetünk pusztán barátságról.

Gecc 2007.08.15. 23:02:34

Sven

Pont ez az... a ferfiak reszerol mindig ott van a hatso szandek, nevezzuk csak gondolatnak, hogy persze azt mondja csak baratok, de mindig megfordul a fejeben, hogy siman lefekudnek vele. Igy aztan bukott is a dolog.

Most jutott eszembe...
Az elet furcsa fintora, hogy egy ferfi nem is tudja szepen kimondani, ha van egy nonemu baratja. Mert egy no siman mondhatja barkirol, hogy barat, vagy baratno, de egy ferfi ha azt mondja baratno, az felreertheto, ha baratot mond, akkor meg fiu baratot jelent.

Gecc 2007.08.15. 23:04:07

Matyesz megerne egy szociologia dolgozatot...

petykó 2007.08.15. 23:45:32

a barátság attól barátság hogy nagyon őszinte, ha valami igazán barátsággá válik akkor azt úgyis érezni fogod, nem lesz bukója.visz. ha az egyék fél beleszeret a másikba és azt mondja utána hogy csak barátság akkor már nem is őszinte tehát nem barátság. ...ez egyébként egy olyan hosszú téma hogy így fórumon talán nem is lehet megbeszélni. próbaszerencse: sok tényező van ami befojásolja ezt a dolgot, pl: a korosztály mármint az életkor, ahogy matyesz írta ööö "kultúrális réteg" én inkább úgy mondanám hogy kultúrközeg, és egy csomó más külső tényező, +ahogy renáta mondta, nincs két egyforma kapcsolat, ahogy két egyforma ember sem. ("Nem lehet rámondani minden egyes kapcsolatra ugyanazt") aztán még ott van az a jól bevált közmondás "barátok közt minden megengedett" asszem valahogy így van, delegalábbis a lényeg ez. :D

és ami viszont tényleg e mellé áll az a házasság. elvileg egy idő után kiég a kapcsolat, a szerelem de mégis vannak (sokan) olyan házasságok amik az 50éves fordulójukon nem csak a szép kerek számot ünneplik hanem a még mindíg tartó szerelmüket. Kalaszikus értelmébe vett szerelem viszont akkorra már tényleg valószínűtlen (az esetek többségében) akkor mégis mi tartja oly sokáig össze az a kapcsolatot ha nem a barátság.

Gecc 2007.08.16. 00:04:33

Petyko
A hosszu hazassagot legtobbszor csak a megszokas tartja ossze. Ami persze osszefonodik a baratsaggal, de ezt inkabb csak megszokasnak neveznem.

Elmeletileg szerintem a helyzeten vajmi keveset valtoztat az, hogy milyen a neveltetesed, ez altal, illetve kulso hatasok altal milyen kulturalis kozegben vagy, vagy csak leszel. A ferfiak akkor sem kepesek ugy baratnak tekinteni egy not, mint egy ferfit. Mert mint azt mar irtam, valahol akkor is ott van az a hatso gondolat.

petykó 2007.08.16. 01:00:49

igen, van hogy a megszokás, ezért is írtam -50éves fordulójukon nem csak a szép kerek számot ünneplik- de van hogy a barátság, erre tudok is példát nem is egyet de hiába emlegetném föl... :P

...meg van az a régi beszólás is hogy "mindenki magából indúl ki" ezt ne vedd rossz értelemben. nekem például van olyan barátnőm (én a lányt akivel együt vagyok csak kedvesemnek vagy szerelmemnek vagy páromnak szólítom, de sosem barátnőmnek mert a szerelem valami egészen más, meghát ugye barátok közt minden megengedett....)uh ahogy írom ezt a szöveget úgy döbbenek rá tök FURCSA dolgokra :D
...nahszóval van olyan barátnőm aki tényleg a barátom, és a beszélgetéseinket sosem kíséri, tényleges nemi indítatás, vagy ha ez elő is fordul akkor is elmondjuk egymásnak és kiröhögjük hogy mennyire egy pór vagyunk éppen most és ez mennyire király, de ahogy kimondtuk rögtön el is reppen mert realizálódik és rájövünk hogy neeem.. ez baromság lenne. "az ösztönök oly mértékben hatnak az egyénre hogy a szellem képtelen felülemelkedni rajta." matyesz :D hát te nemvagy normális de ezzel a mondatoddal valamit mondtál. szov: gecc, neked lehet hogy nem megy ez (ez egyáltalán nem baj csak matyesz fog oltogatni miatta, tul.képpen már áttételesen meg is tette :D ) ...
...én azt gondolom hogy a lányfiú barátságnál pedig éppen a nő a szűkkeresztmetszet, általában a nő az aki képtelen betartani határokat aztán elkezd olyan dolgokat csinálni amik felkeltik a nemi étvágyunkat oszt akkor lehet nézni:D Egyébként nekem igazán barátnőm csak az tudott eddig lenni akiel együt biliztem ... és együt ismertünk meg még sok dolgot a világból de sosem léptük át a határt , még a szükségét sem éreztük. És pl a hugom is nagyon jó barátom pedig ő aztán nagyon csajból van...egyébként a megszokás csak az egyszerű emberek házasságát tudja összetartani…. Az a baj hogy a legtöbb itten felsorolt argumentumot még mind meg kéne magyaráznom hogy ne legyen félreérthető és hogy egész legyen, de hát így is eleget untatlak titeket :D

Renáta. 2007.08.16. 09:30:27

.........nemotmmmár ki írta h ne szálljak el... kösz :D jó, mondjuk nem ismersz, szal nem tudhattad hogy ez aztán egy nagy hülyeség, hogy ÉN attól elszállok hogy fölvett egy kamera. szóval most már tudod, hogy azér ezt nem tartom olyan nagy dolognak. vannak más dolgok amiket fontosnak érzek magamban , de még az meg még mindig más mint a nagyképűség.

nade ez nem ide vág, hanem a sajáűt blogomba. hupsz.

fiúlánybarátság: ha én szerelmes vagyok valakibe azt rövid időn belül közlöm vele, mert az csak szenvedés lenne hogy ott vagyok mellette mint barát, neki meg közben történik az élete, amiben én CSAKIS barát vagyok... Ha közlöm vele és ő tényleg csak barátnként tekint rám, akkor az a lassú halála a 'barátságunknak', de szerintem még mindig jobb egy őszíntétlen kapcsolat ahol én már sorvadok el a szenvedéstől és csak úgy fejezhetem ki amit érzek hogy kétségbeesetten nézek rá.. Mondjuk az a jó, hogy én nagyon kétségbeesetten tudok nézni. Fantasztikus.

Renáta. 2007.08.16. 09:32:03

ajaj. láccik h korán van. szóal elírtam ott valamit: ....még mindig jobb MINT egy őszíntétlen kapcsolat...

peykó 2007.08.16. 10:13:24

"őszintétlen", mekkorta jóság már ez a szó :D
(renáta) egyébként én voltam. nem arra írtam hogy benne voltál hanem hogy sven megemlítette hogy nagyon egyben vagy, aztán erre rá én hogy nemcsak jó a csaj, aztán valamiért sikerült bezizzentenem a szöveg elejére hogy ....ne tessék elszállni. lehet hogy mert tegnap néztem végig a feritivi összest, meg megnéztem a te filmeidet is a jútúbí-n. és olvasgattam kommenteket is és láttam hogy ittenmár neked rerspektusos titulusod van.

hát nem mondom, nem szoktam ennyit űlni gép előtt dehát ezek a dolgok "nagyon rendben vannak" itten. nem egy örömteli pillanatot okozott nekem, mi több, mára lement a lázam :D köszönöm neked feri meg renáta ( a mensi a kedvencem :D:D:D )

Renáta. 2007.08.16. 10:34:17

hát most elpirulnék ha ezt az arcomba mondanád :)

petykó 2007.08.16. 11:48:20

asszem én is ha az arcodba mondanám :D egyébként van az a rövidfilmke vagy melyik, elég vicces, különösen a keletinél az a néptáncos, nagyon murisan néz ki. a raszta srác pedig :D nagyon zsemle vagy kifli. na mind1 a lényeg hogy általában az ilyen videókat nem tudom végig nézni mert nem szólnak semmiről, elvileg ezek sem szólnak semmi olyanról ami megfogna engem aztán mégis király, jó a vágás meg filmezés is mókás (öhö öhö, operatőri munka), kár hogy csak múvimékörben tudsz dolgozni.

...najó figyuzz, van egy öttletem, megmutatom hogy kell használni az adobe premiert, mármint azzal aszem többet tudnál kihozni a filmekből. :D cserébe mondjuk... hömmm mi is... randi? :D:D
...csk vicc:D nem tudom most mit szólna a kedvesem ehez a fórumhoz:D inkább nem mutatom meg neki, nahszóval ha a komolyabban is érdekel a vágás akkor szólj nyugottan. petyko.mateKUKACgmailP_O_N_Tcom

Renáta. 2007.08.16. 12:25:23

persze h érdkeel az a nyomorék adobe, meg rájövök én egy idő után magamtól is csak épp NINCS... már páran megígérték hogy, jó persze kiírom neked blablabla... oszt még semmi. vagyis de. egy srác odaadta, de az még régebbi és nemteccenek neki a videóim formátumai, szal....

gyűlölöm a múvimékört :D
nemvagyokkurva. :D

petykó 2007.08.16. 14:09:14

héjj! most nagyon beoltottál, de legalábbis megsértettél :D na mind1.

Renáta. 2007.08.16. 14:25:10

......... nemár. mivel?! én nem akartalak. úristen. jézusom. áá. (na, túlreagáltam)

petykó 2007.08.16. 15:49:27

ööö, lehet hogy én vagyok a hibás és félreértettem azt a "nemvagyokkurva." beszólást ott a végén:D ööö, még nem nagyon vagyok hozzászokva ezekhez a forumozási szokásokhoz. ne aggódj nem voltam őszinte mikr az találtam mondani hogy "megsértettél" ::D csak kicsit rálepődtem a megjegyzésre

Renáta. 2007.08.16. 15:54:28

csak arra mondtam h nem adom oda a testemet egy randi erejéig egy vágóprogramért :D:D:D


na. érted. humorizálok ám. erősen.

petykó 2007.08.16. 17:44:44

naa, ne már! de még tanítanálak is, gyeremár lécci :D program + serial szám + crack + megmutatom melyik a "CUT" gomb :D
randi?...:D ...persze ha ez neked kevés, :d lehet a randin túl is
:D:D:D

Renáta. 2007.08.17. 08:28:25

nemtom ehhez mit szólnának egyesek.

Dan 2007.08.21. 02:21:53

Végig néztem az összes videót és nagyon rendben van!
Ez a videó tetszett a legkevésbé, csak azért néztem meg, mert azt írtátok, hogy van benne egy jó csaj.

Hát emberek! Ezt a kapafogú, szemüveges, göthös, formátlan, kontyos, 40 éves tanárnénire emlékeztető csajról zengtetek ódákat?:DDD
Jó, jó tudom, hogy ismeritek és illett megdícsérni.. De elég lett volna, ha azt mondjátok, hogy ..áá.. inkább ne mondatok volna semmit, mert nincs mit megdícsérni rajta.

Hát nekem a jó nő enyhén más kategória.. Nem a műnő, nem is az ilyen szürke egér tipus, hanem aki szép. Legalább az arca legyen szép, könyörgöm!

Szóval nagy csalódás volt ez a videó. Persze nem csak ezért, de ez igen rontott az élményen.

Dan 2007.08.21. 02:33:11

Hogy nyomul a szerencsétlen erre a Feri gyerekre..
Nem csodálom, hogy a Feri barátjaként emlegeti.

Az ilyen nőkkel mi -férfiak- általában csak barátkozunk.

Esetleg egy részeg éjszakán lefekszünk velük, de reggel nagyon megbánjuk és reméljük, hogy ez sosem derül ki, mert nagyon rontaná a hírnevünket..

Hát erről szól a fiúlány barátság. Akit nem akarunk megdönteni, vagyis esély sincs vele -egyéjszakás vagy akár hosszú- kapcsolatra, mert nincs gusztusunk hozzá, az marad a barát.

Szomorú, de igaz.

Renáta. 2007.08.21. 13:54:30

ez most jót tett az önbizalmamnak

Renáta. 2007.08.21. 14:00:06

najó. első olvasásra tényleg sikerült megbántanod, kedves Dan, de így jobban belegondolva komikus..... fogalmad sincs semmiről azt hiszem :) főleg rólam nincs. szia.

blackskull 2007.08.22. 16:06:24

Nem ilyen durva megfogalmazásban, de én is Dannel értek egyet..
Renáta ne sértődj meg, ez ízlés kérdése. De van abban igazság, hogy van olyan típus, akivel én is csak inkább barátkozom.. És nem gondolok ilyen szélsőségesen rosszat, de én is azt hiszem, hogy nem próbálnék meg kikezdeni veled.. Persze nem veszítesz velem sokat.:)) Csak azt próbálom elmagyarázni, hogy ha a sértő stílust leszámítod, van értelme amit Dan mondd. Olyan barát típusnak tűnsz, jófejnek, őszintének, aki jó barát és segít hogy be tudjak csajozni.. mással. Kedves lánynak tűnsz és biztos az is vagy, kreatív vagy, de egy pasinak több kell ennél, valami vonzó, titokzatos, szexis kisugárzás.. Úgyhogy a sértéssel nem értek egyet, de a mondanivalójával igen.

anya 2007.08.22. 16:19:28

Kedves Dan!
Te mint férfi, valószínűleg számtalan mély, tartalmas kapcsolaton vagy már túl. Gondolom ezen sok tapasztalat ad neked erőt és megggyőződést, hogy mint férfi két - három mondatban kritikát írj, egy lányról és a férfi-nő barátságról. Erről egyébként a világirodalom több száz kötete és verse is megemlékezik, de valószínűleg akik azokat írták nem voltak oly nagy lelki tartalmak birtokában mint. te.
Azt gondolom, ha te egy részeg éjszakán bárkivel lefekszel, önmagában rontja a hírnevedet, már amennyiben ez létező dolog. Arra azért vigyázz, nehogy a nők akiket te "megdöntesz" tovább keltsék rossz híred! Tájékoztatnálak, hogy a FÉRFI nem megdönti a nőt, hanem csúszva-mászva teszi ki a lelkét, hogy bebocsátassék a hálószobába. A FÉRFI, nem fekszik le orrba-szájba mindenkivel, sem részegen sem józanon. Aki ezt teszi azt hímnemű emberpéldánynak hívják. A FÉRFI kulturált és nagy tisztelője a nőknek. Ehhez elengedhetetlen, hogy tisztában legyen vele, hogy mi itt a bolygón emberi faj vagyunk akik nők és férfiak. Tehát, a tisztelet először is az embernek szól, másodszor a nőnek. És nem azért mert gyenge és hátrányos helyzetű, hanem azért mert bölcs és erős.Tehát a FÉRFI gondolkodik és pontosan tudja, mi az amiért érdemes megszólalni. Kedves Dan, azért soha nem érdemes szót emelned, hogy bántsál valalkit. Egy kép alapján! Azért nagyon kíváncsi is lennék, honnan benned ez a hatalmas ego? Te hasonlítasz Johnny Deppre? Te tudsz, úgy hozzáérni egy nőhöz, ahogy arról József Attila, vagy P. Coelho ír? Lábaid előtt nők százai hullanak ájultan??? Lehet, nem kételkedem, csak figyelj oda nehogy megszólalj! Ja, a nők értik a metakommunkiációt, értik a szavak értelmét is.
Rendben van ha nem tetszik neked a lány, rendben van ha szerinted nyomul. A stílusod nincs rendben. Ismétlem: az sincs rendben,miért találod fontosnak, hogy ilyen bántó kritikát gyakorolj? Azt fel sem tételezem, hogy frusztrált lennél, mint férfi és ezért jól esik bele rúgni egy lányba. Nem tudnám elképzelni rólad -ekkora öntudatot látva - hogy talán volt olyan nő a környezetedben aki nem volt megelégedve veled az ágyban vagy azon kívül! Inkább azt gondolom lélekben fiatal vagy. Talán van még néhány reinkarnációs lehetőséged, de vigyázz nehogy csúnya karmát szedjél össze, mert sosem lesz belőled FÉRFI-EMBER!
Egyébként Renáta nem nyomul a Ferire. Szemüveges, mert rossz a szeme. (azt észrevetted, hogy a Pamela Andersonok is szemüveget hordanak, mert divat?) Ne haragudj, de az tényleg primitív, ha valakinek a testi-lelki problémájával ironizálunk.
Renáta nem szürke egér. Biztos, hogy nem ismered őt. Renáta nem csúnya., de ettől még lehet, hogy neked nem tetszik. És én ezért hálát adok az összes Isteneknek, mert én vagyok az anyja. Nagyon nem szeretném, ha egy hasonló mentalitású hímnemű egyed próbálná őt részegen megdönteni. Ja! és én 40 éves vagyok, de lehet hogy meglepődnél, ha találkoznánk. Lehet, hogy életedben előszőr látnál egy igazi nőt.

anonimus 2007.08.22. 22:51:32

szerintem egy video vagy kép alapján nem lehet véleményt mondani senkiről h szép vagy sem illetve a stilusáról.lehet h ha ezzel a lánnyal beszélgetnél fél órát levenne a lábadról és szépnek látnád.mellesleg ez a csaj legalább természetes és ki tudja h nem lesz e 2 év múlva a playboy címlapján kifestve bikiniben és te meg majd rá vered.szereintem ez a csaj nem ronda és a belső sokkal fontosabb de gondolom neked még nem volt barátnőd,és ezt nem tudod.egyébként rád is kiváncsi lennék és h rólad mit gondolnak az emberek első ránézésre,de ha még nem is tetszenél nem kommentelnék elitélően,mert lehet h benned is van vmi szép.szóval szerintem nem kéne másról véleményt mondani egy video alapján,talán elöbb ismerd meg.

Dan 2007.08.23. 00:53:02

Most nem értem mit vagytok kiakadva..
Beszéltetek a külsejéről és meglepődtem, hogy ez az emlegetett jó nő.

Nem azt mondtam, hogy a személyisége ilyen, meg olyan lehet. Azt hogy jó nő, azt sem a személyisége alapján írtátok.:)
Úgyhogy ne legyünk álszentek emberek.

Szerintem meg sem közelíti a jó nő fogalmát. És a pasik ha a szívükre teszik a kezüket, mind azt mondanák.

Nem azt mondtam, hogy biztos kibírhatatlan természete van, vagy hogy sosem lesz párja/férje, vagy hogy ember nincs a földön akit levenne a lábáról, csak annyit hogy nem jó nő. Nem úgy néz ki, mint aki jó nő. És ennyi.
Ezt nem kell túldimenzionálni.

anya 2007.08.23. 05:26:59

Dan!
A megnyilvánulásaid alapján javasolnék valamit. Nézz meg pár filmet, olvass el pár könyvet! Kezdésnek a Don Juan de Marco-t javaslom. Talán megérted amiről írok itt. Nem a lányom, hanem a női nem érdekben szóltam. A világunk pont a hozzád hasonló hímneműek miatt olyan élhetetlen amilyen.
Ízlésről nem vitázom, de ne haragudj milyen kategória az, hogy jó nő? Nem érzed ennek mélyen sértő, lealacsonyító voltát? Hozzátéve, hogy "te mint férfi" mit ennél vagy nem tennél vele. Óriási tévedésben vagy, de az is lehet, hogy nagyon fiatal vagy még. A férfi nem tesz ezt vagy azt a nővel. Ketten vannak egy kapcsolatban és örömet szereznek egymásnak. Ne gondold, hogy önmagában hatalmas kegy, ha hajlandó egy férfi ágyba vinni egy nőt. -miért érzed úgy, hogy ez a fokmérője egy nőnek? Az a jó nő akivel lefeküdnél? Komolyan gondolod? Aki nem akar veled lefeküdni, ezen logika alpján az nem jó nő, vagy te vagy minősíthetetlen pasas? Remélem leszel még szerelmes, és akkor átélheted, milyen az ha attól megremeg a lelked, ha a kedvesed hangját a telefonban meghallod.
Olvasd el a mit írtál. Távolról sincs túldimenzionálva a reakcióm.
A lányomról annyit: igen művelt, nyitott, jó humorú igazi 17 éves. Ami viszont komolyan bánt engem, amit a hajáról írtál. Konty? Elmondanánam, hogy a fenekéig érő, győnyörű hosszú haja van, amit igencsak megcsodálnak. Ezt csak annak fényében írom, hogy értsd: értelmetlen és rosszindulatú a kritikád, ráadásul az imseretidhez képest teljesn romboló és felesleges.
És igen, védem a lányom és védem az összes igazi nőt, akik a hasonló felfogású hímneműek miatt gondolják, hogy műkörömmel és műmellel kell leélni az életüket.
Olvasmányként ajánlom: Tolsztojt, P. Coelho-t, Szerb Antalt, József Attilát és Nagy Lászlót. Hátha.... tei ls leszel még jó férfi.

Katka 2007.08.23. 13:12:24

Én nem a fiúkat akarom védeni, de szerintem is van olyan kategória, hogy "jó nő". Aki alapvetőleg szép, nem kell magával semmit csinálnia.
Dan is írta, hogy nem a műnőkre érti ezt a kategóriát.Én szerintem értem.
Én sem vagyok "jónő" és egyet értek abban, hogy Renáta sem az..
Azt megértem, hogy az édesanyja védi, de ő elfogult. Az én családom is csodálatosanka tart engem.:))
De az hogy Renáta helyeselte azt amikor azt mondták rá, hogy jó nő és kiborult, amikor azt mondták rá, hogy nem, ez azt feltételezi, hogy ő is ezt gondolja magáról.
Én sem vagyok az, ezért egy jótanács: önkritika. Ha az ember tisztában van önmagával és a kinézetével is, akkor kevésbé fog megbántódni.
Például ha nekem mondanák, hogy nem vagyok jó nő, hát egyetértenék.:) De a legkevésbé sem kezdenék el ezen veszekedni..
Az anyukájának meg azt üzenem, hogy ez egy ilyen világ. Mindenki először a másik külsejét nézi meg, csak utána dönti el, hogy meg akar-e ismerkedni. És ebben a nők sem különbek a férfiaknál.
Én nem azt mondom, hogy Dan stílusa megfelelő volt, csak hogy inkább egy őszinte férfivel hozza a sors össze a lányát, mint egy márcos hazuggal. Én sokkal inkább randizok olyannal, aki azt mondja, hogy szép a szemem, vagy hogy milyen kedves vagyok, mint azzal, aki azt mondja milyen dögös bombanő vagyok, vagy maga vagyok a tökély, mert nem igaz!
Úgyhogy szerintem itt az idő önkritikát gyakorolni, mert az olyan pasas, aki neki is azt mondja, hogy a külseje maga a tökély, az mindenkinek azt mondja és az pláne nem lenne jó párja!
Meg az is mutatja, hogy igazából Dannel azok is egyetértenek akik Renátát védik, hogy Renáta jó tulajdonságait, belső tulajdonságait emlegetik. Ha kizárólag a másik külsejét nézzük, ott csak akkor kell igazán bevetni az ember belső jó tulajdonságait, ha az illető nem néz ki igazán jól.
Dan stílusa nagyon bunkó volt az első hsz-ban, szóval nem őt védem. Csak azért értem amit mondd.

Renáta. 2007.08.23. 14:16:08

soha nem helyeseltem arra hogy én jó nő vagyok... légyszíves idézd hogy hol írtam azt hogy: IGEN, EGYETÉRTEK AZZAL HOGY KIFEJEZETTEN JÓ NŐ VAGYOK.
hajrá. :)

dan, az igazi férfi, az alfahím, akinek sikerült egy oldalban megaláznia egy 17 éves lányt. tapsoljuk meg! jobb lett a hírneve és reméljük jobban érzi magát. Most már elmondhatja, hogy igen, neki sikerült engem megaláznia.

és én nem borultam ki kifejezetten, a szó ilyen értelmében... csak kacagok, például azon a feltevésen, hogy én nyomulok ferencre. ezt tényleg annyira fölösleges volt írnod, mert tényleg fogalmad sincs róla hogy én milyen kapcsolatba vagyok vele . na én itt abba is hagytam a témát, anyukám meg nem az én kérésemre írta a föntieket. (ha bárkiben iylesmi merülne föl, hogy én úszítom itt a családtagjaimat. mert nem)

Katka 2007.08.23. 14:22:49

Én jószándékkal írtam neked, hiszen tényleg egyszerűbb az élet, ha az ember elfogadja magát..

De látom, te sem szép, se túl kedves nem vagy. Így tényleg nehéz lesz neked az élet..
Na minden jót!

gogo 2007.08.23. 14:32:18

Én sem értem a sértődés okát??
Szemüveges vagy? Igen! Kontyot viselsz? Igen. Kiáll a fogad? Igen.
Ez nem bántás, ezek tények!!! 80%-ban teljesen helytálló volt a kritika.
Egyedül a göthös és formátlan jelzők voltak szubjektív vélemények.
Tényleg nem ismerik magukat ennyire az emberek??

gogo 2007.08.23. 14:38:02

Most olvastam a hozzászólásod! Én sem gondoltam (és szerintem a többiek sem) hogy 17 éves vagy!!!
Akkor még nagyon sokat fogsz változni!!
Én 25-30 közé tippeltelek. De a tények, azok tények!!
Tényeken szerintem ne sértődj meg, csak a bunkóságon!!

anya 2007.08.23. 16:05:36

Ilyen a világ. Akkor most itt megpróbálom érthetővé tenni miért is írtam amit írtam, és megelőlegezem, nem a lányom védelmében tettem
Igen ilyen a világ - köszönhetően a nyugati keresztény kultúrának-ahol a a "mi férfiak" olyan helyzetben érezhetik magukat, ahol a nő eszköz. Eszköz arra, hogy a "mi mint férfi" kielégítse vágyait, eszköz arra, hogy a nemzet megmentése érdekében gyereket szüljön. Sorolhatom tovább. Mindezt egy olyan férfiak által uralt társadalom legitimálja, ahol a "mi mint férfiak" jóval nagyobb száma, ápolatlan, elhízott, igénytelen, műveletlen. Már bocsánat Dan, de te is utalsz arra, hogy "mi mint férfiak" részegen...Mert ez olyan természetes, sőt az a lány még legyen hálás is, hogy ha egy részeg hím magáévá teszi. Hozzáteszem -vagy elhiszed vagy nem - nem téged hibáztatlak, Dan, és nem is a korosztályodat. Igen ilyen a világ, ez több száz éves "hagyomány" : a nők alárendeltsége. Nekem ez a bajom, és ez független a lányomtól.
(nem hord, kontyot!!!!!!!!!! Össze volt gumizva a haja és annyira hosszú és sűrű, hogy csak így tudja megoldani.)
Katka! Kell az önkritika és a krtika is. Nálam jobban nem sokan kritizálják a lányomat, de ez mindegy is. Viszont abból mit lehet tanulni amit Dan írt? Az nem kritika hanem sértés, öncélúan. Igen és ilyen a világ, hogy először a külsőt nézzük meg. Persze, és én nem gondolom hogy mindenki mindenkinek tetszik. Ez egy tejesen meddő fonala ennek a vitának. Viszont azt gondolom, hogy pont a ti generációtoknak kellene az igényesség felé fordulni és az "ilyen világot" kicsit megváltoztatni. Mélyen hiszem, hogy ehhez az elfogadáson, a megértésen vezet az út, ami tipikusan női tulajdonság. Ezért, Katka szerintem te is el fogsz egyszer ezen gondolkodni-mert értelmes vagy- hogy is van ez összerakva?
Igen, elfogult vagyok, szubjektív. Hála az égnek! A vélemény nem lehet objektív, egy kocka az igen. Azt értsük meg emberek, színes a világ ki ilyen, ki olyan, és bizony mindenki magából indul ki, ezért szubjektív, és erre vagy arra elfogult.
Gogo! mi a tény? az amiről azt írtad, hogy szubjektív? Azt írod ténynek amit látsz, egy videón. Az nem szubjektív? Te biztos, hogy ugyanúgy látjuk a Johnny Deppet vagy az Angelina Jolit? Nem hiszem!
Még valamit. Gondolom rólam is kialakult itt egy kép, már vártam, hogy én is kapok valami vaskos sértést. Kedves fiúk, nagyon szívesen a férjem mellé állítanálak titeket, lehet, hogy kicsit visszafognátok a nagy kritikát. Meglepődnétek, ugyanis egy hosszú hajú, jó alkatú, magas, tetovált papas, aki elég liberális eszméket képvisel, ő Renáta apja. (FÉRFI is, sosem bántott még nőt, pedig 14 éves korom óta ismerem, tudnék róla) Jómagam sem vagyok a kiskosztümös, háziasszony típus. Nem híztam el, nincs hajcsavaró a hajamban. Mondjuk, mint egy hippi kb. úgy nézek, ki és valamelyest úgy is gondolkodom. És figyelem!!! Nézzétek a Feri videóit, mert azok, pont azt az igénytelenséget tárják elétek amiről fent írtam, illetve jó példái, annak az elfogadásnak ami szívem vágya.
Áldás és Békesség!

gogo 2007.08.23. 16:14:45

Írj könyvet ha ennyi mindanivalód van!:DD
Aza tény, hogy szemüveges, hogy kontyot viselt és hogy kiállnak a fogai. Ezt miért veszi sértésnek? Azt is sértésnek veszi, ha azt mondjuk fehér póló van rajta? Olyan dolgokon miért kell megsértődni, amik tények???
Azt hogy szubjektív arra mondtam, hogy Dan azt is írta göthös és formátlan! Ez az ő véleménye!
De a többi tény!!! Miért, szerinted nem szemüveges??
Komolyan, teljesen értelmetlenségeket írsz!

hóhér 2007.08.23. 16:38:09

1. Dan, igazad van!

2. "anya" Ez egy ilyen világ, a külső sokat számít! Bár ha hippi vagy nem tudhatod. Használj szappant és szerezz be tükröt!

3. RÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚT ez a lány!

anya 2007.08.23. 17:46:43

Nem sértődött meg.Nemvisel kontyot, teház ez nem tény. Rosszul látsz.
Szemüveges.És ez egy emberi minőség? Ezt mint kritkát kell megfogalmazni? Komolyan? Göthös? Formátlan? Szerintetek, ez valóban szubjektív. És akkor mi van, ha ti "férfiak" így látjátok. Nem tünt fel, hogy ez nem casting volt? Komolyan nem értitek, mennyire megalázó, mindaz amit írtok? Sajnálom!
Hóher, kedves. Nem vagyok hippi. Úgy öltözöm. Most engem miért sértegetsz? Szappan? Tükör? Nem is láttál még? Az az érzésem, hogy amit írtál semmi mást nem szolgál, minthogy megpróbálj belémtaposni. Sajnállak! Nem fog sikerülni. Ilyen világ a külső sokat számÍt. Nem is írtam, hogy nem. Viszont szép új világ ez. Nem lesz túl bonyolítva az élet. Szépek vagyunk nem beszélünk, mert nincs miről ezért nincs vita. Mindenki boldog és elégedett. Mobiltelcsi, új autó, plazma tv, sok diploma.
Azért jó ez a perspektíva, mert könnyű elégedetnek lenni.
Értelmetlenséget írok? Olvasgasd, nincs benne érteletlenség, és mondattanilag értelmeztem (alany, állítmány, emlékszel még?) amit írtál. Amit leírtál az ezt jelenti. Bocs!

gogo: honnan tudod, hogy nem írtam vagy írok könyvet? Ennyi mondanivalóm van? Ez neked sok? Sajnállak!
Rút ez a lány? Ezt ugye jó szándékú véleményként írtad így ide? Tényként?!

Azért egyet kérek az égiektől: nehogy bármelyikőtöknek szemüveget kelljen viselni, vagy tíz év múlva kopaszodni kezdjen, netán pocakot eresszen. Kívánom nektek, hogy hosszú, boldog éltetet éljetek a magatok gyönyörű valójában és megtaláljátok azt lányt aki szó nélkül issza a szavatokat, aki jó nő és nem kell magatokat leinni ahhoz hogy le tudjatok feküdni vele.

anya 2007.08.23. 18:04:56

Elnézést van még mondanivalóm:
Gogo: a hippik, mind koszosak volt, a raszták, mind füvet szívtak, a négerek és zsidók büdösek, a cigányok nem dolgoznak és lopnak, a melegek és leszbikusok korcsnak születtek, a liberálisok melegek, a muzulmánok terroristák, a hinduk csak egyszerűen primitívek, mint Indiában mindenki, a rockerek alkoholisták, a Kinaiak kutyát esznek, az olaszok macskát... Így gondolod?
John Lennon? Bob Marley? Martin Luther? Szentgyörgyi Albert? Radnóti? Pege Aladár? Babos Gyula? Freddie Mercury? Kossuth Lajos? Rushdie? Lao Ce? Dalai Láma? Robert Plant? Antonioni? Michelangelo?
CSak azért, mert látom semmilyen előítélet nem vezérel!

Renáta. 2007.08.23. 20:30:19

najó, bevallom, ronda vagyok.
és gyros függő. :(

abba is lehet hagyni ezt most itt. páá!

hóhér 2007.08.23. 20:59:29

Köszönjük, hogy beismerted!
Pááááá neked is!:)))

lara 2007.08.23. 22:25:22

sztem befejezhetnétek.ennek nincs itt semmi értelme h azon vitatkoztok szép-e ez a csaj vagy sem.az anyjának biztos ő a legszebb és biztos majd másnak is tetszeni fog.itt vitatkoztok hülyeségeken.ki férfi,ki nem.mi a tény.mi nem. szemüveg,konty,szubjektiv..... pfff.... a lényeg h én szép vagyok :D:D:D

gogo 2007.08.24. 01:27:57

"Anya" Megint sikerült értelmetlenségeket írni!! És abban is tévedsz, hogy az értelmet az alany és állítmány alkotja, ha nincs benne logika, vagyis nincs benne értelem, az értelmetlen!! ÉRTELMETLEN!
Most is ezt csináltad. Nem én mondtam, hogy hippi vagy, hanem hóhér. Szintén nem én neveztem rútnak a lányod. Úgyhogy ez a tényes duma sem nagyon jött be neked most.. Gondolom okosat akartál írni.
És nem hóhér írta, hogy értelmetlen dolgokat írsz, hanem én. Úgyhogy kicsit nem sikerült most ez a monológ.:)
Ez a ha hallgattál volna.. tipikus esete.
Amúgy a mindenre reagálásodnak köszönhető, hogy a lányoddal eddig fajult a vita! De neked mindig kell egy utolsó szó (szó?? egy regény!), hogy újra, meg újra leírd ugyanazt, amivel sem először, sem ezredszer nem fogunk egyetérteni! Úgyhogy folytathatod a témát, mert mindig lesz aki reagál, ha neked ez a kétes győzelem a lényeg, vagyinkább a lányodra leszel tekintettel és abbahagyod végre?
Az is érdekes, hogy te mindenkit sajnálsz! Minden hozzászólásodban ez szerepel, sajnállak! Hát persze kedves anyuka! Mindenki sajnálnivaló, csak te meg a lányod nem! Sőt, még személyeskedsz is!!
Még Dan is, meg hóhér is a bunkózásaik ellenére, csak a külső dolgokról írtak (amit mindenki lát), de nem szeélyeskedtek! Te egyfolytában ezt tetted!
Ez ilyen, az olyan, mindenki rossz és gonosz!! Jó pár átkot is szétküldtél az emberek fejére.. Az oroszlán anyaként védelmező anya szerepe nagyon szimpatikus, de az hogy még a bunkózók (mint én is) színvonala alá került, ezzel, hogy a személyiségüket szapulta hosszú sorokon keresztül, ez már kevésbé fér bele a jó anya szerepkörbe!
Félretehetnéd már a sértettségedet afelett, hogy a lányod nem modell kinézetű. Meg hogy azt a szót, hogy szemüveges még mindig a sértések között sorolod. Ezek szerint a saját lányod tulajdonsága miatt szégyenkezel?? Hiszen én egyfolytában azt hajtogattam, hogy ezen miért sértődik meg, hiszen ez TÉNY, hogy hord szemüveget! Ezen mi az istennek kell megsértődnie??
De azt hiszem a falnak beszélek, mert 3x-ra próbálom ugyanazt megértetni veled és nem sikerül! Mellesleg én nem szídtam a lányod, ha egyszer lehiggadsz és visszaolvasol talán megérted amiről írtam.

Íme egy búcsúregény neked, hiszen olyan emberrel nem érdemes vitázni, aki becsukja fülét, szemét és csak hajtogatja a magáét és meg sem próbál megérteni senki mást! Csak neki van igaza és mindenki más hülye.
Érdekes hozzállás. Hát éppen ezért lehet, hogy Renáta sem fogadja el a valóságot magáról.
Tudod mit? Én meg téged sajnállak! Be vagy zárva a saját kis valóságodba és semmit nem fogadsz be a külvilágból, nem irigylem ezt a beszűkült létet. És a Renátát is sajnálom! De nagyon!

lara, látod befejeztük, pont végszóra érkeztél.:) Bár anya ismételten el fogja mondani amit eddig is mondott, de én azt már nem várom meg! Olvastam már ugyanarról éppen eleget és még sok értelme sincs.:-P

Na, én léptem.

Renáta. 2007.08.24. 13:32:01

miért miért miért sértődtem volna meg, könyörgöhööm??? :DDD hagyjátok már ezt abba légyszíves! tényleg nem ismertek és tényleg csak annyit tudtok rólam amennyi ebbe na videóban van, vagyis hogy hogy nézek ki. ja meg mondtam egy mondatot is...
ha egy picit is ismerne bármelyikőtök, tudhatná, hogy nem fogok azon megsértődni, hogy pár vadidegen azt írta hogy ronda vagyok :)
pont azért ne mfogk megsértődni, mert azért annyire vészes esetnek nem tartom magam, ahogy ti beállítottatok, mert eme szép monlógok alapján az jön le, hogy én egy gusztustalan, lánynak nem nevezhető izé vagyok, akit még csak bottal sem böködött meg egy férfi sem és nem is fog.
pedig ha visszagondolok ez közel sem így volt eddig. :) és akármennyire is sajnáltok, nem is lesz így. HAHA.

Renáta. 2007.08.24. 13:34:00

.........................................................
ezennel lezárom a vitát. beszélgessünk másról. például a kolibrikről avgy mittomén.

egyszeru de halado nemtudomka-kutato 2007.08.25. 21:50:35

elolvastam ma ezeket es ...fuhh....eleg FURCSA, nem mondom... Renata, legyszi csak tovabb ugy ahogy eddig...tehetseges vagy, eredeti es zsengefiatalon szep..es halistennek teljesen egeszseges..eshat ez olyan ritka igy egyutt..ez mar eleg nagy bun....ekkor jonnek a szemuveg, es satobbik-megjegyzesek. ez termeszetes. nalunk kulonosen. nemtudomkakkal tele van a vilag. de remenykedjunk hogy megszelidulnek, megtapasztaljak.... en csokollak, mamaddal es mindenkivel egyutt, es csokoltatom azokat is akik itt renataznak...hiszen biztato jelnek is felfoghato. csok

anya 2007.08.26. 17:46:33

" A romlás biztos jele, ha valami külsőségessé válik. A születés egyszerű és szegény. Még egy királyé is: egy meztelen lény kibújik az anyaméhből és sír. A temetés pompás és látványos, még az egyszerű emberé is: egy elegáns hulla fekszik aranyozott koporsóban, virágerdőben. A különbség, hogy a születést az Isten rendezi, a temetést a hiú és ostoba ember, aki csak az anyagban hisz" (Müller Péter)

Szóval én erről szerettem volna "beszélgetni" Nem kell egyetérteni, de üdvös lenne minősítés nélkül elfogadni, hogy van aki így látja a világot, az ilyen világot.
Renáta

óó! 2007.08.26. 18:43:44

anya=Renáta???
Csak nem kibújt a szög a zsákból!:DDD
Magát dícsérgette az anyjaként!!Ez óriási!:DDDD

Öcsém! Ez annnyira gáááz!:DDDD

anya 2007.08.26. 19:38:29

Kedves óó!
Én az anya vagyok akit szintén Renátának hívnak, sőt képzeld el még az a csoda is megtörtént, hogy 3 nap különbséggel van a szülinapunk és az aszcendensünk is ugyanaz. Szerintem az is elég gáz, ha nem hallottál még olyat, hogy valakinek ugyanaz a neve, mint a szülőé. (francia, orosz, német nyelvterületen még a férfiak is viselik az anyjuk nevét: Klaus-Maria Brandauer pl)
Ne ájulj el. Egyébként a kettőnk stíilusa merőben eltér, már csak a korkülönbség miatt is.
(A Renáta, újjászületett jelent, ezért kapta ezt a nevet a lányom, mert hiszem hogy a nevünk befolyással bír a sorsunkra. Ennyi óó!)
Esetleg, a Müller idézet nem indított el valami gondolatot?

óó 2007.08.26. 20:11:27

Persze mindkettőtök Renáta.. jaa!
Tudod, jobb lett volna nem megszólalnod már az első alkalommal!
Csak okoskodsz, teljes hülyeségeket beszélsz, csak megszégyeníted az amúgy sem túl jó megítélésben lévő \"lányod\"!

Na csááá Renáta!:DD

anya 2007.08.26. 20:42:44

Nem tudom, honnan ez a nagy magabiztosság, mert kiderülhet még, hogy ezügyben komolyan pofára esel, de ne haragudj nem fogom közzé tenni itt a család nacionáléját, azért, hogy bizonyítsam, kit hogy hívnak.
Szerinted, miért nem használunk itt álneveket? pl óóó stb...
Kicsike kis emberismereted lenne, rögtön tudnád, hogy igaz amit írtam
Renáta, aki anya.
(képzeld el, a renáta apjának ugyanaz a keresztneve, mint az ő apjának, azaz a Renáta nagyapjának, és azt is képzeld el, hogy a Renátának, a második eve, ugyanaz mint az apjának a testvérének e keresztneve, és láss csodát, ennek a nagynéninek van egy lánya akinek, ugyanaz a keresztneve, mint az saját anyjnak.m,i egy ilyen fura család vagyunk)

Ez a megnyilvánulás ismét az előítélet nélküli,csupa jóindulat iskolapéldája.
Apropó, a Müller nem indított el valamilyen gondolatot?
Hoppá! Most jut eszembe, A Müller Péter Sziáminak, ugyanaz a keresztneve, mint az apjának, az id. Müller Péternek, pedig, nem is az édesgyermeke! Ez valami fantasztikus!

hát írhatom azt is ide, hogy Kozmár Péter vagy Hűbele Balázs, majdnem mindegy 2007.08.26. 20:51:29

Biiztos rendes ember vagy, egyszerűen ez nem az a közeg, ahol beszélgetőtársakat kellene keresned..

De az óó éppen olyan név, mintha azt írnám ide, hogy Béla, vagy mókus vagy Judit vagy bámit mást. Ez csak egy szó..

De akkor isaz a véleményem, hogy nem kellett volna elkezdened ide irogatni.. és sosem tetszett ha valaki akkora egó, hogy a saját nevét adja a gyerekének!
És akkor is csá Renáta!:))

anya 2007.08.26. 21:04:56

Köszönöm a tájékoztatást és a rengeteg tapsztalatot. A nagy egomról, a silány életemről aki csak itt tud beszélgetni, arról, hogy megtudtam rendes ember vagyok. Azt nem tudom érthető volt-e miért adtam a lányomak a nevét? De biztos igazad van, a hatalmas ego....
Miért zavar téged, hogy ide irogatok? Ez egy zárt klub? Zavar a más vélemény, világlátás? Érvek, érvek, érvek... Ezt vártam, azért írtam eddig ilyen sokat, nem kaptam, hanem többnyire csak minősítéseket.

Hát ha a Müller nem indít el gondolatot.....

Feri 2007.08.27. 20:48:12

Nem zárt klub, de

1. öreg vagy

2. senkit nem érdekel amit írni akarsz

3. mindenkit leszídsz és lesajnálsz és azt várod kiváncsiak legyünk rád!

anya 2007.08.28. 18:01:51

1.fiatal, vagy tehát buta, tudatlan, tapasztalatlan (stílus szabadon tőletek)
2.rendben, engem viszont érdekelt,az a sok nem érdeklődő válasz
3.igazad van, én szidalmaztam mindenkit, tény, csak el kell olvasni A sajnálkozás szabadságát fenntartom
4.Élem tovább silány életem a magam szük, öreg, értelmetlen baráti társaságával, úgyis alig van már hátra valami.
A ti szüleitek is öregek? Választ nem várok, mert a feltett számtalan kérdésemre sem válaszolt senki. Viszlát!

Könyörgöm, Müller Péterre senkinek nem volt gondolatata?

Renáta. 2007.08.29. 11:42:36

haha. az a gáz h azt nem a feri írta. :)

Feri 2007.08.31. 17:31:24

A fenti szöveget nem én írtam. Nem is akartam ebbe a beszélgetésbe belefolyni, mert én nagyon bírom a Renátát és szerintem kurva jó csaj. Arra meg büszke lennék, ha különböző korosztályok szólalnának itt meg.

Doenroy · http://doenroy.freeblog.hu 2007.09.01. 09:23:11

Öröm olvasni, hogy egyes emberek mennyire ráérnek a hülyeségre. Renátából nem lesz topmodell, na és? Az anyja megvédte, na és? Ha itt bármelyikőtöknek gyereke lenne, a fejem rá, hogy ti is védenétek. Nekem van egy unokahugom, mindig leoltom, de ha más teszi, azt szétszedem. Ez már csak így van. Ha negatív véleményünk van, attól még lehetne emberien tálalni. Ok nélkül meg semmi értelme provokálni..

Feri 2007.09.03. 18:07:04

Ú, emberek!
Én is Feri vagyok, na ezt kapjátok ki! Létezik két Ferencnek anyakönyvezett ember is a földön!

Miután Renáta anyuka kiselőadást tartott arról, hogy miért is olyan frankó, hogy a saját nevével áldotta meg a lányát, ezért megdöbbentő, hogy arr a változatra senki sem gondol, miszerint 2 embernek lehet ugyanaz a neve!

Renáta, ezzel a "haha. az a gáz h azt nem a feri irta" szöveggel meg az intelligenciád nagy magaslatira jutottál. és az a pajkos mosoly is! Hogy te milyen okos lány vagy! Okos ééééés szép!
De képzeld, mégis Feri írta. Én írtam!

Érdekes, ha egy másik Feri azt írja, hogy ő "kurvajó csaj" (szegénykám udvariskodik), akkor azt Renátánk el is hiszi és nem ír épületes válaszokat, miszerint "Hehe, nem is a Feri írta, én meg mekkora ász vagyok.."

Tálalták előttem emberien is, hogy ronda a csaj, udvariaskodón, bunkón, röviden és hosszan.
Ez a tényen nem változtat.
A csaj atomronda, én meg Feri vagyok.

Szaffi 2007.09.21. 20:52:19

jo de arra nem gondolsz h talán ARRA a Ferire gondolt aki a videokban is szerepel..de komolyan!most ezen ne sértődj meg..és nem akarlak megbántani..szval rám se légyszi..csok
süti beállítások módosítása