#2 TÓTH GABI POGÓZOTT?

2007.08.11. 15:32 | Feri Tivi | 13 komment

Egy őszinte pillanatban a sztár megvallott Ferinek. Úrjézus, jószág és egy kivénhedt tizenéves.

Mint megtudtam, öreg rocker nem pogózik. Ha Macának ez kell, rajtam nem múlik rocker leszek. Mindent megtanultam, hogy kell. Az idő kerekét azonban nem lehet megfordítani. Nézzétek!

A bejegyzés trackback címe:

https://feritivi.blog.hu/api/trackback/id/tr53137553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chobee · www.chobee.hu 2007.08.11. 16:05:30

Feri ez a szerelés nagyon szar rajtad xD

Gecc 2007.08.11. 17:18:15

Feri, ez a szereles tok faja rajtad! Bar ha belegondolok, hogy ha tenyleg ugyanilyen csikos gatyaja van annak a transzfasz billnek, akkor lehet cserelni kellene.
Az ismetelgetesek, vissza-vissza vagasok viszont kezdeknek sokasodni. Nem jo!
Aki asznnya, hogy az ember kino a pogozasbol 14 evesen, az hazudik.
Toth Gabi... Emo - Imo? Most akkor mi van?

De, eddig ez a legjobb a Szigetrol! Remelem holnap a sarban csuszkalokrol is beszamolsz.

Balvi77 2007.08.11. 17:37:18

Feri!!!!
Sajnálom hogy ilyen rossz minöségü videokat raksz fel,mert a Balcsis videod jobb minöségbe voltak!Ilyenekre légyszi figyeljetek oda,nem kell nekem dvd minöség de nagyobb bit sürüségnek jobban örülnénk!
Lelkes rajongod....
Balvi

Deathproooooooooof 2007.08.11. 18:11:40

1re jobbak a videók!Csak a reklám hibádzik a közepén......
Ídesapám a jószágot etesse meg reggel - tiszta kultúrális elegy!!!!!!!

dmc77 2007.08.11. 18:17:23

Éjdesapám, a jaószágokat lássa el, mer én ma nem tudok hazemenni!
Feri, ezen úgy aszaltam, leestem a székről, nagyon durván :D:D:D:D
Amúgy meg jól nyomod, riszpek\'.
Ja, és sztem Tóth gabi vagy emó, vagy Riánnát játszik.

warlock 2007.08.11. 18:58:45

Nohát Ferikém, igen, elmondom az igazságot.
Pogo: Csak az tud akinek valamennyire hosszú a haja, de tüsivel is rázhatja a fejét csak rnedesen.
Előre hátra ne rázd a fejed mint a tyúkok.
Bólogass erősen, vagy hosszúhajjal majd körbe is rázhatod.
Öreg rockerek is pogózhatnának de már fájna tőle a sípőjük:D

Style: Találd ki magadnak, minden stílusban van jó és rossz, alkoss vmit ami neked is tetszik, és másoknak is már ha ez neked fontos.
Emosokból van igazi meg eljátszott. Indis az mi?
(Nekem az alternatív style jött be, nekem ez úgy néz ki hogy hosszú fekete gatya, meg fekete hosszúújjú póló, de az ujja már pl Vörös v Fehér, de a szinek invertálhatóak is, van pl amikor totál fehér vagyok mint meleg napokon és pl az ujja a pólónak kék.+ Aprilia motoros cuccok mert szponzorál.

Miis votl még...átröhögtem a zömét:D

Jó h visszatértél, capter 2, a FeriTÍVÍ New Hope után itt a FeriTÍVÍ Strikes back sorozat, tetszik!
Megházasodsz? Ú.
Mulass mert nekedis kell néha.

papírrepülő 2007.08.12. 03:31:39

nem érhető el a videó

Jegkoko 2007.08.12. 12:12:49

Feri sztem jobb is ha nem tudod mit csinál a balatonon a maca :D

Renáta 2007.08.12. 12:37:26

Pogászok :D:D:D:D:D:D:D

mona 2007.08.12. 17:26:18

még jó hogy apám nem látja:))) Egyébként nincs is otthon jószágunk.

melcsi 2007.08.13. 13:05:24

Nethez jutottam itt a Balcsin!:)

Feri! A rockerek nem pogóznak.:) A punkok pogóznak.
És azt nem fejjel kell.:D A pogózásnak semmi köze a fejrázáshoz.:)
De tényleg ki lehet nőni, én is tini koromban csináltam.:)

Amúgy most jön a "kiírjuk a Macát az életedből" sorozat? El fog hagyni a rocker srácért?:D

Kanyecc · http://sorozatguru.info 2007.08.13. 14:50:46

1) "Ferikém, Feri kém???" :D
2) 14 évesen kinöljük?! Hát akkor az én értelmiségem a tizet sem üti meg! :D
3) Ki az a Tóth Gabi?

vakker 2007.08.21. 17:23:12

-

ÁÁÁÁÁ dehogy növi ki az ember a pogót!!!

a kiscsaj nagyon rosszul informált... :D


----------------------
href.hu/x/2to4
href.hu/x/2sv1
süti beállítások módosítása