EGYMILLIÓ DOLLÁROS ÖTLET! (Feripihennimegy)

2007.07.05. 13:34 | Feri Tivi | 232 komment

Nincs vége, mondom nincs vége, csak kipihenem magam a Macával, na! Addig is küldjetek FuRcSa! videókat!

Nyúlni nem ér, hanem vegyetek a kezetekbe egy kamerát és mondjátok el, hogy mi a furcsa bennetek, a világban, a szomszédban. Vane e Pistabácsi nálatok? Hajrá!

· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://feritivi.blog.hu/api/trackback/id/tr86112189

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: Pairg Blog - web-blog web 2.0 tech IT » Blog Archive » FeriTÍVÍ 2007.08.30. 14:46:34

[...]A vlogra többé már nem volt szükség, ezért egy tartalom generálásra buzdító videóval bezárt. (A buzdítás egyáltalán nem hatott a látogatókra.)[...]

Trackback: UFiblog - a polgári underground blogja 2007.07.09. 10:46:29

Kalóztámadás, BalatonőszödKókos Feri videói kitűnően kapcsolódnak júliusi papírblogunk balatonosdijához. A Balaton jó, a Balaton szép, a Balaton vegasz. A nem éppen gyilkos professzionalizmuson felbuzdulva mi is megalkottuk első experimentális videónkat.…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

papírrepülő 2007.07.10. 21:07:05

deathproof, akkor menjál ki a kossuth térre és te is hőbörögjél ott, skandáld te is azt hogy monnyon le meg hogy takarodj, de ne itt, gondolkozz már egy kicsit, nézd meg az első videót, és aztán az utolsót, hasonlísd össze rajta a ferit, kissé kikészült ezalatt a pár hét alatt amit nem is csodálok.
de te majd biztos jobbat csinálsz: mindennap friss videóval, szponzor nélkül, és egy szivacs aggyal

DeathProof 2007.07.11. 00:34:26

Papírrepülő!
látom te nem voltála sorban mikor az észt osztották!azért volt olyan,amilyen az utolsó videó mert az már nem megrendelésre készült,hanem feri önszorgalomból készítette nekünk rajongóknak.
amolyan \\\"feriskedjetek\\\" feri-fanok aztán felejtsetek el videóként jellemezhető.és ha ezt nem látod be akkor kicsit kell még fejlődnöd...

Feri 2007.07.11. 13:32:04

Ez a deathproof ez az eddigi legrosszabb tarantino film sztem.

Méhenkívüli 2007.07.11. 15:57:14

Szerintem Feri jó arc, a reklámkampány jó, nem kényszerít, nem nyom tudatalatti üzeneteket - egy nagyon kedves reklámstratégia. Ha esetleg be is fejezné - amit kétlek, tekintve, hogy ebből simán beért egy film terve... - akkor is úgy marad meg, mint az elmúlt évek egyik legjobb, legviccesebb, legtöbbet adó reklámja. Na, majd a Kikötő Borozóban igyunk egy fröccsöt Feri, az furcsa! A többiek meg nyomják itt a megosztást, meg mindenki tudja a megfejtést.

Üdv, Gregor Schultz

papírrepülő 2007.07.11. 18:12:41

deathproof, lehet hogy reklám volt, de ez rajtad, meg azon a néhány sorstársadon kívül itt kit érdekel? nem tetszik, nem kell nézni, és valószínűleg ez lett volna a vége az egésznek, de szerintem még Feri sőt a coke-osok sem számítottak ilyen sikerre, ezért fog folytatódni, ha nem is a coke támogatásával de folytatódni fog, legalábbis én bízom benne, és Feriben is, és abban is hogy az ilyen kis mocskok mint te felfogják végre hogy mindenki tudja hogy ez egy reklám volt, nem kell figyelmeztetni mindenkit, mint a 21. század nagy hőse, a nagy okosa, a nagy megmondomatutit embere, keressetek más blogot, vagy egyszerűen ugorjatok vonat elé

papírrepülő 2007.07.11. 18:16:37

ja és elnézést Feri, elnézést Fabricius, elnézést Dínó, de az én videóm a jövő hét végére lesz csak kész, ezt amit tegnap mondtam, amit teljes fantáziahiányban készítettem kitöröltem, mert egyszerűen bűnrossz és nem merem megmutatni:) szóval mégegyszer elnézést

DeathProof 2007.07.11. 20:03:33

papírrepcsi te nem érted a magyart vagy nem tudom, én nmem mondtam egy büdös szóval sem , hogy a feritívi rossz lenne, csak leírtam a véleményem és kurva élet hogy igazam van, és szerintem a deathproof a legjobb tarantino film kedves feri

Gecc 2007.07.11. 23:06:03

Feri 2007.07.11. 13:32:04

Feri! A filmet valojaban csak egy dolog menti meg az eddig legrosszabb Tarantino film kategoriatol, megpedig az autok! Mert az total VEGASZ! Mit nem adnek, ha egy fasza kis Dodge Challenger lenne a seggem alatt. A lelkem eladnam az ordognek egy olyan autoert!

hóhér 2007.07.12. 03:11:51

Gecc, a te lelked amúgy is már az ördögé..
Unalmas vagy a vegaszolással és a feri majmolással. Sosem kedveltelek. Másokkal meg bunkó vagy és általában hülyeségeket írsz.
Nem értem miért kell mindig sértegetned valakit, biztos beteg a lelked.

Renáta 2007.07.12. 07:08:02

-mondta a hóhér és levágta sir george montgomery fejét.


:D:D:D

Gecc 2007.07.12. 08:51:25

hóhér 2007.07.12. 03:11:51

Bizonyara igazad van. Vagy nem, de az biztos.

L@ckó · http://users.cwi.hu/thebestsite 2007.07.12. 15:56:02

Hello minden arcnak itt a blogon! :)
Feri ne pihenjé' , csinájjad a videjókat :)

Dínó 2007.07.12. 16:30:31

Szia Renáta!
A Teszkós film is príma, a Lehel filmek viszont egy kissé zűrzavarosnak tűnnek, de azért az se rossz. Viszont megnéztem a honlapodat is. Onnan a kedvencem a "fésüljünk meg köztéri szobrokat"-fotó... illetve maga az ötlet... mintha egy Feri-féle-pörformansz címe lenne. Hehe.

vm 2007.07.12. 18:13:14

Kedves Coca-Cola!
Olvastam hirdetésüket, hogy diák marketingest keresnek az egyetemi ifjúság körében.
Úgy érzem, a leírás illik rám: kosarazom, golfozom, egy haverommal honlapszerkesztésbe nyomulunk, a pörgésben is van némi gyakorlatom, ha minden jól megy hamarosan beindul egyetemünkön a Wi-Fi hálózat, amit én kezdeményeztem pár laptopos haverommal.
Szerintem a trendység belülről fakad, természetesnek érzem, hogy márkás cuccokban járok, hogy igyekszem magam számára a lehető legjobb körülményeket megteremteni.
Szívesen részt vennék a Coca-Cola népszerűsítésében, -eddig is ezt ittam, ha eztán még fizettek is érte, ha érdekes munkát végezhetek, pláne megéri.
És ha már itt tartunk: szívesen terjeszteném a Pall Mall cigarettákat is. Azzal nem Ti foglakoztok? De pár forintért rádumálom a legjobb haverjaimat a heroinra is. Vagy ne adjam el anyám sírját parkolónak? Ha lesz gyerekem, hívhatnánk Fantának? Na? 2 milláért a tietek! Erre nem akartok felvásárolni?
És van olyan akciótok, hogy ingyenes fogorvosi kezelést, inzulinkúrát sorsoltok ki a rendszeres kólafogyasztástól megbetegedő balekoknak?
Nem szégyellitek magatokat?

Maradok a legkiválóbb tisztelettel:
Vay Márton

hóhér 2007.07.12. 19:34:36

"legkiválóbb tisztelettel" :DDDDD
Ember!

papírrepülő 2007.07.12. 19:37:33

nem fogok a coke ellen filmet csinálni

balazs 2007.07.12. 20:34:00

Márton!

Végülis mi a bajod? Szerintem te se tudod? Kényszeritett bárkit is a Coke hogy a termékeit fogyasszuk? Mindenki eldöntheti hogy fogyasztja-e vagy sem. Ja, és a reklámokat sem muszály megnézni.
Ember! Nyáron depis vagy? Kezeltesd magad!

Renáta 2007.07.13. 10:41:12

Hátigen. A lehel filmek tényleg zűrzavarosak :D én értem őket. meg lehel is .ez már két ember :D

höh.

bazeeeg 2007.07.13. 11:51:57

Emberek, ne nyaljatok már. Lehet renáta, hogy faszán effektelsz, meg te magad elszórakozol a videóiddal (jobb poén csinálni, mint végignézni, az biztos), de egytől egyig kurva unalmas az összes.......

neménsem 2007.07.13. 17:43:43

Nem, én sem estem hanyatt tőlük.
Ahhoz hogy a szórakoztató kategóriába tartozzon túl unalmas és elvont, ahhoz hogy művészi legyen meg nagyon gyenge.

Dínó 2007.07.13. 19:00:51

Nézd "bazeeeg"!
Jól látom, hogy te meg olyan frankó izléssel és mindent fölülíró véleménnyel rendelkezel, hogy ami neked nem jön be, az nem tetszhet másnak se, mert objektíve szar? Ugye így van?

krisztián 2007.07.14. 00:05:50

Dínó, azért van ám abban igazság, amit a kritizálók mondanak. Nem vérgáz, de azért nem is annyira jó, mint ahogy te állítod, meg rajtad kívül még kb ketten. Mondd azt, hogy neked tetszik, de engedd már meg nekünk, a többségnek, hogy ne tetszedjen!

Dínó 2007.07.14. 18:19:36

Nos Krisztián, tiéd a pálya...
Kritizálj!
A még szuperebb persze az lenne, ha csinálnál jobbat, de erre meg nem mindenkinek van lehetősége.
Respect.
[Mindazonáltal nem látom, hogy mely mondatom utalt volna arra, hogy nem engedem meg, hogy más ne szeresse Renáta filmjeit. Szerintem amellett, hogy kifejeztem tetszésemet, pusztán "bazeeeg" személyeskedését (nyalizózását) és és az oldal felhívásának szinte egyedül eleget tevő tizenhét éves lánnyal szemben megengedett indokolatlanul durva hangnemét kifogásoltam. Más ellenvéleményt helyben hagytam. Nemde?]

papírrepülő 2007.07.14. 21:29:16

egyetértek Dínóval, tényleg Renáta volt az egyetlen aki gyakorlatilag elget tett az oldal felhívásának (szeretném felhívni a figyelmet, bár lassan, de én is készítek egy filmet :) ) és lehet hogy valakinek nem tetszik, de vegye azt figyelembe, hogy Ő volt az aki merte ide kitenni az összes saját keze által készített kifilmeket, és ezt figyelembe kell venni amikor valaki kritizál.
Mert a kossuth téri bohóckodás is ez alapján indult el, senki nem tette fel a kezét hogy hé, nekem lenne ötletem hogyan lehetne ezt másképp csinálni, hogyan lehetne ezt az országot jobbá tenni, és ez a blog szerintem sokkal színvonalasabb mint azok a szánalmas emberek akik csak annyit tudnak hogy kiköltöznek a kossuth térre kolbászt enni és árpád sávot lobogtatni.
Úgyhogy ezúton kérek mindenki kritizálót, hogy tisztelettudóan, és értelmesen kritizáljon (mert nem rossz dolog a kritika, sőt, minden egyes kritika inspirálja az alkotót a következő alkotás jobbá tételében, de persze csak akkor ha ezt színvonalasan teszik)

UnoM 2007.07.14. 22:46:12

Csáó!

Na ha annyira kell a film akkor tessék :D Mi egy ilyen kis itthon elfilmezgetős csapat vagyunk... www.hhmp.extra.hu (a reklám helye) na erről aztán lehet beszélni... ne vegyetek minket túl kommolyan...bár a Johnny elég komoly de ez a véletlen műve.

Na nézegessétek! Üdv, UnoM!

krisztián 2007.07.15. 01:05:24

Senki nem mondta, hogy minden vágyam a kritizálás, csak elég unalmas, hogyha valaki egy kicsit is negatívabb kritikát ír, akkor hosszú monológokban szúrjátok le. Had legyen már szólászabadság és egyéni ízlés!
Olvassátok már el, hogy én mit írtam és hogy ti hogy reagáltátok le..

Feri 2007.07.15. 12:43:28

Kihagytam pár napot, hi. A kolumbiás linket nem én küldtem, de érdekes. Kritizálni csak újabb munkákkal ér, ez nem is kérdés. Papírrepülő szerintem mennyiségre menj, ne minőségre. Most balatonsound, aztán gyertek Kapolcsra, 3-án játszom a \"Hunkurunk, avagy a szemérmes nem tanul\" című előadásban, Dömötör András rendezésében. Ugyanez az előadás pesten még e hónapban is lesz a Sirályban valamikor. éljen a művészet

janó 2007.07.15. 14:52:15

Bocs, de ez hülyeség, hogy csak az kritizáljon, aki filemt is csinál!
Miért, a töbiieknek nincs szeme? Vagy nem lehet jó a megítélése, csak azért mert nem akar videót készíteni?
Nektek van ízlésetek ruhák,, zenei stílus, filmek..terén? Van. Mindenkinek van.
És divattervezők vagytok, profi zenészek, esetleg rendezők? Nem!
Az élet ilyen! Mindenről van mindenkinek véleménye, valami tetszik, valami nem, de senki sem profi mindenben!

Martin 2007.07.15. 21:20:09

feri!Ez a videózás kib jó iszonyatossan jóóóól tolod meg minden.Amugy meg mondanék valamit csak nem igy

papa 2007.07.16. 01:03:25

Már ne is haragudj papírrepülő de HOGY JÖN IDE A KOSSUTH TÉR???!!!

Feri 2007.07.16. 02:50:28

Jano - a úgy értettem, hogy kritizálni csak újabb munkákkal ér, hogy sokkal erősebb kritika felrakni egy jobb videót, mint fikázni. Ráadásul a fikázás még csak nem is kritika. Egy "kritika" általában tartalmazza a dolog erényeinek méltatását, és rávilágít a gyengéire. A "fikázás" meg inkább olyan, hogy MONGYON LE, MER A FRADI NEM JUTOTT BE AZ NB1-BE, ÉS NINCSEN INGYEN SÖR. Aztán ott van még a "vélemény" is, ami viszont olyan mint a segglyuk: mindenkinek van, de senkit nem érdekel a másiké. BTW divattervezők, zenészek, rendezők vagyunk :)
Martin - privátban a feritivi@gmail.com- ra tudsz irni.

sanyivagyokszia 2007.07.16. 13:40:03

Feri 2007.07.11. 13:32:04 Ez a deathproof ez az eddigi legrosszabb tarantino film sztem. ---- buta kritika ez is.nem rosszabb mas.tokmas.de megis tarantino. nekem speciel tetszik.k*rvara.ketszer neztem moziban.

respect sanyi..szia 2007.07.16. 14:44:43

Én is lecsengettem 1 ezrest a filmért, és nekem is tetszett, látod feri a te segglyukad sem hat meg senkit ;)

janó 2007.07.16. 17:25:09

A legtöbb hozzászóló kritizált és nem fikázott. Csak az a baj, hogy a fikázókkal együtt mélységesen le lettek hordva azok is (nem te általad), akik csak véleménnyel próbáltak élni és az nem pozitiív vélemény volt.
Egyszerűen kétszínűnek tartom, hogy csak dicsérni lehet valamit. Így egyre unszimpatikusabbá válik Renáta és a "munkássága".
Sajnálom, de ez van. Senki sem szereti, ha megmondják mit szeressen és mit nem.

janó 2007.07.16. 17:27:48

Amúgy nem értem miért megy itt a para Renáta miatt.
Ez a blog Feriről szólt (jó, jó Coke lub..) és Ferit és a videóit mindenki szereti!:DD

papírrepülő 2007.07.16. 20:52:11

papa 2007.07.16. 01:03:25
Már ne is haragudj papírrepülő de HOGY JÖN IDE A KOSSUTH TÉR???!!! :

úgy kedves papa hogy szerintem ott is ilyen emberek vannak/voltak akik azt hiszik magukról hogy hűha na most ők a a Janik és megmondják a tutit, csak arról feledkeznek meg ezek a drága emberek hogy ők nem mutatnak semmi követendő példát hogy miként kéne csinálni ha nem így.
tehát mégegyszer üzenem minden ilyen kedves fikázó embernek hogy be kaphatja és kurvára nem vagyunk rá kíváncsiak amíg nem mutat jobbat

papírrepülő 2007.07.16. 21:01:17

de támogatom Janó-t abban hogy ez a blog Feriről szól, és nem kéne ezzel tönkretenni, könyörgöm, amióta elindult a feritíví azóta épül (szerintem) itt egy társaság, ami remélhetőleg a jövőben sokáig "éltetni" fogja a feritívít, de ha most ezen a témán "szétszakad" ez a társaság, végképp nem fog folytatódni a feritíví

warlock 2007.07.16. 21:50:29

Sherlock te Gatyi professzor vagy?:D

Gecc 2007.07.16. 23:28:18

Kenyelen vagyok egyeterteni Papirrepulovel!

Mastigias 2007.07.17. 07:08:45

Sziasztok! A feri jó,a feri finom, a feri különleges :D
Poén volt a lényeg,és hát az életben is a poén a lényeg... Amúgy pöpec voltál,Feri! sasold meg,hátha teccik: videa.hu/main.php?page=play&v=h1SoWneB0O01h8q7
vagy videa.hu/main.php?page=play&v=a27c943gXU51cY9b
na hajrá skacok,Neked is Feri,aztán egyszer kéne egy buli,mi ferisek :D mondjuk habparty? "hámindadóóóóóttttttttt"
csocsesz

Renáta 2007.07.17. 15:50:49

olyan jó hogy én mégcsak hozzád sem szóltam janó, de unszimpatikus vagyok... oké, a "munkásságom" legyen unszimpatikus, bár nemtudom hogy mit ártottam neked...
én nem a te saját blogodra linkeltem be a videóimat, hogy nézze meg mindenki, hanem feri blogjára, azon belül is abba a bejegyzésbe, ami erre szólít fel...
elnézést ha megbántottalak a videóimmal (mert, ismtélem, én egy sort nem írtam neked soha és nem értem hogy mitől vagyok neked unszimpatikus. vicces.)

janó 2007.07.17. 19:09:38

Ja, persze! Még te is forgasd ki a szavaim!

Rozál 2007.07.17. 23:07:34

Nah,nemtom,eddig miért nem kommenteltem...lehet azért,mert a baromságaidtól (jó értelemben véve,of korz) meg se tudtam szólalni... :)
Remélem nem gyök kettővel érsz vissza,várjuk a folytatást,ven feri kámz bekk...eeeeend,eksöööööön :)

andriska 2007.07.18. 07:03:58

Feri egy tiszavirag.

Rozál 2007.07.18. 11:18:02

andriskám...lehet,hogy a tiszavirág rövid életű...de akkor is él... :P

Rozál 2007.07.18. 11:20:07

Jah,mellesleg a tiszavirág szépen szálldos addig,amíg él...

papa 2007.07.18. 15:37:35

OFF!!! Csak papírrepcsi olvassa(A \"kossuth teresekről\" való véleményeddel nem értek együtt papírrepülő, mert eltekintve a csőcseléktől, oda olyanok is kimentek akik csak legálisan tüntetni szerettek volna illetve nem is az ő feladatuk tenni valamit hanem a mindenkori magyar vezetésé.) ON!!! NADE MOST FERITÍVÍ! FERIKÉMI! MI A D@KÓ VAN? kipihented már magad főnök? Maca asszonyság is megnyugodott már? Tudom hogy csillió fok van,Dínó se szívesen kamerázik ilyenkor, de azért az idő repül, nemsokára augusztus és a kicsiny tengerünk most virágzik (fejj de nyálas voltam). 2 hetes szabinak vége, munkára fel!

papírrepülő 2007.07.18. 18:13:32

papa: igen, de szerintem emiatt még legálisan tüntetni se érdemes, na de, ne rontsuk el a blogot politikával!! tudom én kezdtem, és elnézést kérek érte

Feri 2007.07.19. 01:58:58

Maca asszonyság már majdnem megnyugodott. Talán a Szigeten felverem a kék sátrat. Kibírjátok addig? ;)

Kráj 2007.07.19. 09:42:46

Hello Feri!
Íme egy saját készítésű Receptklub adás, Tibivel:)
www.youtube.com/watch?v=-wwnw2D0Z34

papa 2007.07.19. 11:39:37

Kibírjuk, de akkor kegyetlenül ütős videókat kell majd összedobnotok Dínó bácsival! ;)

balazs 2007.07.19. 13:33:23

Hát a Szigeten lehet Furcsa! videókat készíteni. :D Már alig várjuk Feri! :D
És mi van ha nem bírjuk ki addig? Így jártunk?

Mastigias 2007.07.19. 20:01:57

Ferikém küldtem videjjót,de akkor nézd meg,pls. és vmi kommentet is. thx...

Gecc 2007.07.20. 08:50:04

Feri! Sziget, faja! Johetnek a punkok! :-D

Ötvös Csöpi 2007.07.22. 21:34:07

Sziasztok!

NEm tudjátok, hohy hova lett a FEritivi első része, ami egy hastáncversenyen forgott, és nagyon vegasz volt.
Itt sincs, és az Indavideoról is lekerült... : ((
Hova tűnt Damon Hill?!

Cs

JBM 2007.07.23. 11:00:38

Kedves mindenki!
Ha van kedvetek kulturális programhoz akkor gyertek kiállításmegnyitóra! Lesz Grillcsocsó is! 40-kiállító Lengyelek, Osztrákok, Magyarok! Az időpont: 2007.júli.26. Csütörtök 18-órától! A cím: Kogart galéria, H-1062 Bp.Andrássy út 112. A kisföldalatti Bajza utcai megállójánál! (volt FMK) Mindenkit szeretettel várunk!
Üdv: Marci

Jampi 2007.07.23. 14:57:47

Feri, Fabricius!

kérlekszépen, KÉRLEKSZÉPEN! Kérlekeszépen...

Amíg gondolkoztok, tervezitek, veszitek, vagy esetleg már vágjátok az új eszméletlen súlyos állatságokat, mi pedig elárasztunk benneteket jobbnál jobb FuRcSa videókkal, addig vághatnátok nekünk valami vicceset a sallangból, a fel nem használt cuccosból, videótöredékekböl!

Reklám ide, Coke-Club oda, az az anyag, amit itt leadtatok, nagyon jó. Nem FuRcSa, hanem valóság, kordokumentum, "kicsi skanzen, mintegy eszenciája az ország egészének". Nem eladni próbálja a Balatont, hanem megmutatja azt. Nem amerikázik, nincs nyugat, de mégis "minden vegasz"! A mienk, ezzel találkuzunk, ez az ország, a Balaton. "-Ez a divat! -Thümthüümthümm..." "Igenigen."

Sokan követték külföldröl is a müsort, én innen Berlinböl szórakoztam óriásit az egészen. Ezek a videók közvetítették felénk a nyári hétköznapokat, amiket az ilyen apró mozzanatok töltenek ki:
a pecás Kálmán bácsi székely jellegü semmitmondó szövege, a rózsaszínpólós trendi divatyuppie, aki már a számokat is digitálisan mondja ki (mert 5=101), a magyar médiaszemély KiszelTünde magamutogatása és gyermeknevelési kudarca, a szakállas alkesz pofa cigis kommentje, az okos német betelepült túristák, persze a király Pista Peströl és még sorolhatnám...
Végre van valaki, aki ezeket egy humoros karikatúrában, ám csakhogynem direktben adja le és tálaja a népnek saját magát.

És egyszercsak vége lett, ennyi, Feripihennimegy. "Na. HÁT! HáneámhogyAZTÁ!"
Szóval kell! Kell még! Egy ilyen 3 perces kliphez tutti legalább 3 órányi cuccost vettetek fel. Úgyhogy hajrá! Az sem baj ha Coke, vagy Maca, csak legyen. Akit ezek zavarnak, vagy nem érti, annak üzenem DivatMisi szavait: "Figyelj öcsém, ehhez fel kell nöni!"

Éljen a Balaton! "PAARTIVAAAN!"
Üdv!

vakker · http://href.hu/x/2sv1 2007.07.24. 00:19:27


Hát valóban lehetne kis mozgás
videó ügyben....

Jó nyaralást!

---------------------
href.hu/x/2sv1

papírrepülő 2007.07.24. 21:58:58

Fabricius itt vagy még? vagy már beleuntál? :)

Rad 2007.07.24. 22:10:47

Emberek, én az indulás óta nézem (vagyis néztem) naponta a feritívít és olvastam a blogot, de mindeddig nem volt kedvem hozzászólni. Nem is igazán tudnám megfogalmazni, most mi késztetett erre... A lényeg, hogy - és ebben, néhány fikázótól eltekintve, nincs is itt vita - a videók nagyon jók, szórakoztatóak, noha soha nem volt kétséges, hogy a Coke Clubot reklámozza. És, mint ahogy azt már előttem sokan megjegyezték, nagyon jól, hiszen többezer ember lett \"függő, nézte mindennap a feritívít, amíg volt. Most nincs, és lehet, hogy nem is lesz. Ez van, mindennek vége van egyszer, de mégis nagyon kár, hiszen sokan jót röhögtünk Ferin minden nap. Renáta művészvideói többségében nekem is nagyon tetszenek, különös tekintettel a stoptrükkös, mi történik a szobámban kisfilmre. Ezzel együtt mindenkinek joga van mindent kritizálni, anélkül, hogy jobbat kellene csinálnia. Ami viszont nagyon undorító, az annak a néhány fikázónak a hozzászólása, aki egyszerűen leseggnyalózta az összes dicsérőt, majd néhány kurvaszarral és unalmassal a földbe döngölte Reni filmjeit. Ez szemétség, ahhoz, hogy igazolja a véleményét, ha videót csinálnia nem is, de normális hangnemben megindokolnia és a videó erényeit megemlítenie minimum kéne. Papírrepülőről pedig annyit, hogy ha egyet is értek vele kossuthtér ügyben, semmi értelme nem volt a politikát behozni erre a fórumra. őszintén szólva ennél nagyobb baromságot keveset tudtam volna elképzelni, tekintve, hogy mindeddig ez egy többé-kevésbé politikamentes hely volt. Engem érdekel a politika, szívesen beszélgetek róla bárkivel, de egy politikailag ennyire szélsőségesen megosztott országban mindenképp kell lennie ilyen fórumoknak, ahol nem a politikai beállítottsága alapján ítéli meg egyik ember a másikat, aki egyébként számára teljesen ismeretlen. Papírrepülő: gratulálni szeretnék, sikerült elérned, hogy az összes jobbos kommentelő kolléga ferde szemmel nézzen rád. Mellesleg elég nagy vakmerőség volt: mivan, ha geccről vagy renátáról vagy valamelyik másik fórumhaverodról kiderül, hogy másképp gondolkodik? Na, ennyi akart most kijönni. Üdv mindenkinek

janó 2007.07.25. 11:38:25

Egyetlen szem bunkó fikázó volt csak Renáta videó ügyben (huhh de unom ezt a témát..), mi, többiek teljesen kultúráltan próbáltuk a nem tetszésünket kifejezni. De nem engedték meg.
Úghogy üdv a cenzúrázott blogban!:D Nehogy negatívot merj írni Renátáról, akármilyen intelligensen is teszed, neked annyi! Valakinek a valakije az a csaj.;))

papírrepülő 2007.07.25. 17:40:51

red, igen, erre énis rájöttem, ha feljebb olvasol pont én tanácsoltam hogy ne hozzunk politikát ebbe a blogba, és elnézést is kértem hogy én ezt megtettem,
másrészt meg konkrétan leszarom hogy ferde szemmel fognak rámnézni a jobbosok
janó, ne, ezt ne, attól még hogy Renátát sokan megvédték a sok paraszttól, attól még nem kell elkezdeni mutogatni hogy na akkor ő neki a valakije (mert ugye ez sose vezetett jóra), és a kulturált kritizálással semmi baj nincs, nem értem most miről van szó, de zárjuk le ezt a témát végre
Feri, csomó nézőt el fogsz veszíteni a végén...jelentkezz!

janó 2007.07.25. 22:04:26

papírrepülő
Én Radnek írtam az előbbit.
Többen fejeztük ki nem tetszésünket, ebből egy ember volt tapló és számszerűen ketten védtétek orrvérzésig. Csak mert már unom ezt a "sok paraszt" szídta dumát, meg azt a "sok" embert aki megvédte. Dehogy védték sokan! Te védted, meg Dínó. Mi többiek meg leírtuk, hogy nem esünk hanyatt tőle, azt hittük szabad vélemény nyilvánítás van.
Tévedtünk.
Az meg rossz duma, hogy a kultúrált kritizálással nincs bajotok! Dehogynem! Olvass vissza! Egyetlen egy nem kultúrált szídás volt, egy hozzászólás erejéig valakitől. Utána mindenki kultúrált volt és egytől egyik mindenkit elküldtetek a búsba.
Az hogy valakinek a valakije, nyilván poénból írtam.
Komolyan mondom, hogy kezd kóros lenni, ahogy azt a csajt véded.

Jampi 2007.07.26. 09:47:33

Hihetetlen, hogy egy ilyen abszolút reklámszándékú, de mégis jól sikerült videósorozatnak milyen hatása van. A kommentek szinte már egyáltalán nem arról szólnak, amiröl kellenenének. Elhangzott egy-két mondat, amik valakiknek nagyon nem tetszettek és mindjárt háború tört ki. Szánalmas hányinger az egész. Remélem hamarosan lezárják ezt a komment blogot, vagy legalábbis elkezdik szürni a kommenteket. Úgylátszik gyökereiben nem érdemeljük meg, hogy ilyen egyedien erdeti szórakoztatást kapjunk (a videókra gondoltam). Mert itt mindenki nagyon okos, mindenki tudja, mi miért van, mindeki tudja hogy hol a rossz, ostoba összeeskövés-elmeleteket gyártanak idióta tévé- és sorozatfüggök, a Coke meg az egész videó Crew nagyokat röhög a markába az ilyeneken.
A kis videós csajon meg vesszetek ám össze, mert az neki is meg nektek is jó ám! Nehogy megmondjátok neki, hogy mi tetszik esetleg a videóiban, meghogy min kellene még csiszolni! Mert ha valaki egy kis önbizalmat akar önteni belé, az már valakinek a valakije, PERSZE! Mert mindeki mögött van valami, minden csak valamiért történik, minden elöre ki van tervelve (a Fertivit is elöre megrendezték ugyebár!) és az egész világ egy rohadt mátrix, ahol végülis mindeki piszkál meg utál mindekit!
Persze nem kellene a blogot olvasnom ha nem tetszik, így a jövöben nem is fogom. Csak valahogy minden nap meg kell néznem, hogy van-e új Feritivi videjó, igen ez függöség! És ezzel sokan így vannak!!! Berlintöl Londonon át Monteralig!!!
Úgyhogy HAJRÁ FERI, DÍNÓ, FABRICIUS! A nép éhezik!!!

sabtscheeh 2007.07.26. 10:25:36

Feri! Hol vagy már??? HIÁNYZOL!!! Szeretnénk valami FURCSÁT látni!! :D:D

Gecc 2007.07.26. 12:16:34

Ha minden jol megy, es Feri tartja a szavat, akkor 2 heten belul lathatunk Szigetes "FURCSA" felveteleket. Faja!

matyiGo 2007.07.26. 15:06:31

hö 200 :D

kár hogy beszünt ez a vacak, jó poén volt.

janó 2007.07.26. 15:23:41

Na jól van, én is utoljára jöttem ide.
Ember! Ez réges rég nem a Renáta nyamvadt videóiról szólt, amit te háborúnak írtál..
Ez a szabad vélemény formálásról szól! Nálam egyszerűen kihúzta a gyufát, hogy tilos ellent mondan!! Abszolút nem hagyott bennem mély nyomot a videó, ezen nem kezdenék vitatkozni.
Csak engedjék már meg az embereknek, hogy leírhassák a véleményüket! Leírtuk. Kultúráltam. Mégis baj volt.
Na, nekem ez nem tetszik.
Mellesleg az nekik nem tűnt fel, hogy mi nem próbáltuk lebeszélni őket, arról, hogy tetszedjen nekik, mi nem szídtuk őket ezért. Mi csak a privát véleményünket írtuk le. Ők akarnak mindenképpen befolyásolni minket és ők kötöttek belénk!
Mi senkit nem szídtunk, akinek tetszik!
Úgyhogy ha valaki ezt végigolvassa és nem esik le neki, hogy miről szólt az egész, akkor az baj.
És könyörgöm a poént vegyétek, és ne kötözködjetek már mindenen! Dehogy gondolom, hogy valakinek a valakije..hjajj, de fárasztóak vagytok. Amúgy mindenki valakinek a valakije.:)
De ahogy eleinte jöttek a kötözködők, hogy ez reklám, pedig csak élvei kellett volna a videókat. Aztán jött ez a Renáta videó, leírták páran hogy tetszik, leírták páran, hogy nem. Akkor jöttek mások kötözködni, hogy igenis tessék szeretni ezeket a videókat, mert szívlapáttal csapunk le, ha nem..
Szóval elég volt a kötözködésből. Én csak a szabad véleménynyilvánításért küzdöttem, abszolút nem a R-videók érdekelnek.
Ja és azoknak, akik ebbe akarnak belekötni, meg csak annyit mondok, hogy a szívlapátos leütést sem szószerint kell értelmezni, ha már itt mindenki nagyon komoly és mindent komolyan vesznek.

Várom a Feri videókat továbbra is, hátha lesznek. És akkor is éljen a szólásszabadság!:P
Minden jót nektek!

papírrepülő 2007.07.26. 21:03:53

Janó, szerintem itt már csak a kulturáltan van a hangsúly, és hát ugye kinek mi, és ebbe nem lehet belekötni, egyébként meg igazad van, Jampi neked is,
egyszerűen ezen faszság vitatkozni, semmi értelme, ettől nem lesz jobb semmi, és ettől nem fog visszajönni Feri. szerintem hagyjuk ezt a kommentelést ide, várjuk türelemmel a következő videót és majd ott, újult erővel, tiszta fejjel és vita nélkül kezdjünk bele Feri dicsőítésébe :)
Minden jót

Rad 2007.07.27. 11:43:56

A kommentelést hagyhatjátok, de ekkora baromságokat azért nem kéne írni, janó. Te milyen cenzúráról beszélsz? Valaki levette a kommentjeidet a blogról? Vagy tán nem szabad vitatkozni? Amúgy te is tudod, hogy a kultúrálatlan fikázó nem neked szólt. Azt mondod, zárjuk le ezt a témát végre - de mégis fontos, hogy a tied legyen az utolsó szó, tehát ne te zárd le, hanem valaki más. FURCSA. Azért az egy érdekes mondat, hogy te a \"szabad véleménynyilvánításért küzdöttél\". Szerintem gondold át mégegyszer.

Jampi 2007.07.27. 13:41:48

SZEVAAASZ FERI!

Már az EFOTT-on is felverhetted volna a Kék Sátrat! Tutti befutó klippeket löhettetek volna debreceni öslakosokkal meg felsöoktatási túristákkal! "Pistákkal Peströl" tele van az ország, de az EFOTT-on még keresni sem kellett volna :)))) Azok lettek volna ám a FuRcSa videók!!! ;)

De ne félj, Szigetig megvárunk!

Addigis pedig a kritizálók, a szabad véleménynyilvánítók, a vitatkozók meg a kötözködök nevében üdv!

Jampec

janó 2007.07.27. 14:02:51

papírrepülő
Benne vagyok!:)

Rad,
bocsánat, hogy azok mellett hogy R. valakinek a valakije és hogy a szívlapáttal lecsapás poén, nem soroltam bele a gyengébbek kedvéért, hogy a cenzúra is az volt.
Tehát most leírom, igen a cenzúrát sem komolyan írtam ebbe a nagyon komoly blogban, a nagyon komoly, viccet nem ismerő olvasóknak.
Amúgy az tényleg vicces, hogy azt mondod zárjuk le a vitát, de sérelmezed, hogy lezártam!:D
Én már csak ilyen vagyok, ha írnak nekem/rólam, válaszolok. a megszólítasz és kérdéseket teszel fel, ne lepődj meg, ha válaszolok.:) Ez nem utolsó szó kérdése. Most nyilván erre is írsz és akkor én is mondhatnám, hogy biztos az utolsó szó miatt..:P
Szóval ha észrevetted mi elástuk a csatabárdot (bár nem az volt igazából), úgyhogy most ne te légy a következő kötekedő kérlek! Mi már abbahagytuk, ne kötekedj egyedül..
Legyen már béke a blogon!:D

Gyere Feri, tegyél fel új videót, mert szétesik a világbéke!:))

Jampi 2007.07.27. 22:35:27

FERI! AZ ERÖ ÚJRA VELÜNK VAN!
Látod-látod! Büszke, céltudatos, akaratos embereknek is valahol vajból van a szívük! Válság volt az övezetben, de mindenkinek csak egy célja volt!

A VIDEÓK!!! MERT KELLENEK!

De jelezhetnéd, hogy lesz-e valami! Küldhetnél jelzésül nekünk CSAK EGY PONTOT (".") :)))))))

Öszintén szólva én nem az indulástól kezdve nézem a videókat, mert azt hittem, hogy FERITIVI = valami internetes propaganda kicsiny országunk eddigi leghíresebb/híhedtebb (kinek hogyan) Ferencéröl. (Aki politizálással mer fenyegetni, az jelentkezzen a nemzetbiztonságiaknál segéderönek különbözö koncepciós perekhez! :))) ) Aztán a RézAndrás videóval kaptam be a horgot. Megérte!

Jampi 2007.07.27. 22:38:56

EZ MAGA A TÖKÉLETES KULTÚRÁLIS ELEGY! (nagyonjó!)

üdv, jampi, berlin

Rad 2007.07.28. 11:57:41

Keves janó, én egy percig sem kötekedtem, nem is szándékozom elkezdeni. Nem is lenne értelme, tekintve, hogy voltaképpen semmi véleménykülönbség nem volt köztünk, te csak viccelődtél.
Elnézést kérek humorérzékem hiányáért,
üdv

papírbázis 2007.07.30. 13:23:08

hááááááááááááááááááááááááátttttttttttttt feri két hóapja nem csináltál videót legaláb csinálj egy záróvideót hogy végre megnyugodhasunk csak amiben elmondod hogy VÉGE eny én minden nap nézem a blogodat és hiszek benned

papírrepülő 2007.07.30. 18:48:01

papírbázis :) ennek az álnévnek ugye semmi köze az enyémhez?

Fabricius 2007.07.30. 23:35:12

Sziasztok! Milyen lenne a jó Feritíví2? A következő kultelegy? Kérlekszépen! Kérlekszépen? Kérlekszépen!!!

MZsiga 2007.07.31. 00:37:21

Bulikba járós, azokról közvetítős, programokat is ajánlós, néha feritíví2-s bulikat csinálós.
De adhatnátok a juppiknak is egy kicsit ;)

cyberpunk. 2007.07.31. 02:43:12

Oo nem találok szavakat :S ferike,ferike hova tüntél? há sehun egy videjóó :((
milesz igy velünk néküled? oO vagy te is mamusz avgy minta gyözi :O
a aszony befenyitett erröl van szó ugye? :( megvédünk ám :$ télleg feri nem gondoltál arra hogy indulsza következö választásokon Oo" csináhatnál egy pár kampány videjót majd :(( én tuti rád szavazok :$ na peace ^^

papírrepülő 2007.07.31. 17:23:15

Fab.: be kéne mutatni Magyarország nevezetességeit, persze vicces oldalról megközelítve, de ha gondolod van még egypár ötletem

papírrepülő 2007.07.31. 17:24:09

de ha gondoljátok betársulhatnék a feritívíbe :)

cyberpunk. 2007.07.31. 18:30:32

hát de hogy tudná társulni ha etünt a feri? oO"

papírrepülő 2007.07.31. 19:37:11

nem tűnt el, feri élt, él, és élni fog :)

cyberpunk. 2007.07.31. 20:10:57

Bizonyitékot akarok Feri létezéséröl!!! Lehet ö csak egy kitalált személy :((
És a videokba is csak egy oda vetitett hologramot látunk egész végig :((
Ugyhogy Feri ha télleg léteze szed össze magad ésés agy magadról élet jelet!!

Gecc 2007.08.01. 07:29:22

Osszeszedhetnenk Ferinek 20 millio dollart, hogy kozvetithessen az urbol.

Jampi 2007.08.01. 11:23:36

Fab: Lehetne egy érdekes karikatúrát a plázákról és az odajáró népekröl forgatni, mert hiszen Feri divatos és trendi szeretne lenni :)

Ötvös Csöpi 2007.08.01. 23:30:32

Sziasztok!

Nem tudjátok, hogy hova lett a Feritivi első része, ami egy hastáncversenyen forgott, és nagyon vegasz volt.
Itt sincs, és az Indavideoról is lekerült... : ((


Cs.

IMu 2007.08.02. 23:41:17

hát én nem tudom, hogy hol van a Feriiii, de azt tudom, hogy aug 16tól lent leszek Siófokon és tuti, hogy én akkor is megemlékezem a valaha élt, talán a legnagyobb Feritiviről.... Ti mit szóltok hozzá?

vakker · http://href.hu/x/2sv1 2007.08.04. 00:37:36

*


Dögunalom....

MIKOR

LESZ

MÁR

VALAMI

ÚJDONSÁG

????


------------------------
href.hu/x/2sv1


*

Jegkoko 2007.08.04. 23:59:42

nagyon eltűnt ez a feri gyerek, legalább vmi életjelet adhatna magáról.De amugy sztem nem lesz több videó, és eltünik ez az egész feritivi a sülyesztőben

Feri 2007.08.05. 15:50:37

Már csak pár nap. Stay tuned. Nyaralásnak lassan vége.

papírrepülő 2007.08.05. 16:49:47

bizony, mindjárt sziget

ByBA 2007.08.05. 21:33:42

Feri ! ma egy szusszra MEGINT vegigneztem az osszes videod ! KOSZONOM :) annyira jo vagy !!!!!!

Feri temető 2007.08.07. 13:12:57

Ahogy latom sajnos a Feri kultusz es Feri kezd kimenni a tudatbol. Bar szerintem fogjuk meg ot latni vhol es akkor majd o is elkutyulodik mint a tobbi ilyen kereskedelmi tv-s 'tehetseg'. De hatha nem.

Balvi77 2007.08.07. 15:11:31

Ferenc!!!!:)
Ne kössél szerzödést a colával...vigyázz...csináld ugyan azt amit idáig..ha ötlet kell csak szoljál..amugy most a sziget az menö cucc lenne de neked abbol nem lenne pénzed...csinálj egyedi dolgokat,ha segitségre lenne szükséged akkor szoljál..lesz csapat mögötted..ne félj semmitöl csak magadat add!
Kis költségvetés jol fog müködni a blogod vagyis ha akarod ez lesz Mo. legnézeettebb honlapja az iwiw után....csak akarnod kell!
"Gondolkozzál nagyba és csináld meg kicsibe"
Balvi

Gecc 2007.08.07. 15:47:19

Nah mar ideje lesz videjot kesziteni, kedves Ferenc! Sziget ma kezdodik, lecces, jo?

hóhér 2007.08.07. 15:56:54

Balvi megnézett egy amerikai "megtudodcsinálni" érzelmi hangvételű filmet a hozzászólása előtt!:D
Ne aggódj, Feri sem teszi. Nyugi van.

Balvi77 2007.08.08. 01:48:07

Legalább böfentsél ide,hogy jol van már lesz videjo....valamikor szept közepén vagy mit tudom én...beöltözöl mikulásnak vagy krampusznak december5-6án...valamit irjál legalább ennyit,mert reklámozni is kell elötte vazzeg..
Balvi
süti beállítások módosítása